donderdag 10 oktober 2013

Shoplog | Collective haul.



Vorige week ben ik twee keer wezen winkelen; de ene keer was ik met mijn oma mee om haar te adviseren en natuurlijk voor de gezelligheid en later die week ging ik met Melissa nog even naar de Action en Op=Op voor low-budget shopping. Ik schrok nogal van mijn vorige bankafschrift, dus hou me nu echt aan kleine prijsjes. Klik verder voor mijn collective haul. x




Als eerste ging ik met mijn oma naar MS Mode. Allemaal leuke kleding, maar in alleen maar grote maten, zucht.. Maar terwijl zij wat paste, wachtte ik bij de sieraden.. Wat waren daar eigenlijk leuke dingen.. De witte hangers vond ik simpel, maar ik kon mijn ogen er niet vanaf houden en nam ze mee voor €1. Verder kocht ik deze knopjes in alle kleuren; ik draag vaak zulke knopjes en heb ze nu in wat meer kleuren. Ik nam deze mee voor €5,99. Jammer genoeg kwam ik er thuis achter dat één steentje los zat en later is deze er helemaal uit gevallen..


Vorig jaar was ik al verliefd geworden op de Lady Gaga parfum, maar vond hem altijd net wat te duur. Deze weken, ja nu nog steeds!, is bij Kruidvat een actie waar veel duurdere parfum zijn afgeprijsd voor €19,00. Ik nam de Lady Gaga Fame parfum mee.


Dit was het gene waar ik voor naar Action ging; een thermolegging. Lekker warm voor in de winter! En helemaal nu ik steeds vaker rokjes draag. Ik nam er gelijk twee stuks mee, omdat ze toch maar €2,19 per stuk waren. Achteraf zitten ze wat raar.. Ik vouw ze altijd om mijn hak, maar daar zijn ze eigenlijk net te kort voor. Hierdoor voelt het alsof het kruis op je knieën hangt, maar dat valt reuze mee. Achja, ze zijn heerlijk warm!


Ook was ik al een tijdje op zoek naar een goede föhn, voor maar €8 nam ik deze mee bij Action. Super goedkoop en het testbliesje op mijn hand voelde ook prima! Inclusief koude stand en verschillende koppen, hitte en luchtsnelheid. Een koopje!


Bij de Op=Op Voordeelshop was mijn doel om anti-roos shampoo te halen, iets waar ik de laatste tijd weer last van heb. Ik zou die van Head&Shoulders halen, maar daarin was weinig keuze. Daarom koos ik om de Andrélon versie mee te nemen. Ik nam ook de Levendige Kleur mee, omdat ik mijn haar ook verf en dit met zo'n shampoo langer 'goed' blijft. Samen kosten deze €5.

Wat heb jij de afgelopen weken gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!