zondag 6 oktober 2013

Personal | My diary.

Zoals de meesten van jullie denk ik wel weten plaatste ik om de week altijd een My diary, waarin ik de foto's liet zien die ik de afgelopen twee weken op Instagram had geplaatst. Ik heb dat nu al een hele tijd niet meer gedaan en ik vond het wel weer hoog tijd. Dus daarom voor vandaag een My diary van afgelopen september. Ik zal het nu weer maandelijks doen, aangezien ik weer een stuk minder foto's maak. x



De eerste foto is natuurlijk gelijk weer een huisdieren-foto; even een speelfoto met de hond en de kat op de achtergrond.

Op school mocht ik met een andere klasgenoot een stukje van Melissa haar Bueno, we stuurden haar deze foto met een lief berichtje. 

Omdat we nooit Coca Cola blikjes kunnen vinden met onze eigen naam, besloten we onze eigen twist te geven aan onze andere blikjes. Share with us.

Ik keek even GTST terug op mijn laptop. Er was weer even een tijd dat ik het super volgde, nu kijk ik alleen elke dag de shortie en zo hou ik het ook prima bij. 

Melissa tekende mij. Blijkbaar heb ik hele grote lippen en ben ik een gangster. Hahaa!

We kochten ook knetter chocolade, we hebben nog nooit zo veel gelachen! Wat een grappig gevoel!

Ik had een dagje vrij en begon de dag met Dora kijken. Heel toepasselijk ging dit over feest en was mijn zus die dag jarig. 

Daarom moest ik hard aan het werk voor een taart. Hij was nog redelijk goed gelukt en erg lekker!

We zijn thuis een beetje verslaafd aan het Verschrikkelijke ikke spelletje. Ik ben er ook nogal goed in en sta nog steeds boven aan met mijn highscore!

Ook onze hond was jarig; alweer 8 jaar geleden dat we hem kregen! Hij is nog steeds super druk en gedraagt zich nog altijd even jong.

Met ons groeppie waren we naar het ingeroosterde lokaal gegaan waar vervolgens geen leraar of mede klasgenoten kwamen. Blijkbaar had de leraar gemeld dat we in een ander lokaal hadden, maar dat hadden wij niet meegekregen. Melissa maakte deze leuke creaties.

Repost van Melissa. Naast het vol gekliederde bord, werd ook een leuke groepsfoto gemaakt. Wat zijn we toch charmant..

Ik was bij mijn opa en oma en hun oppaskindje besloot dat ze Barbie en de Notenkraker wou kijken. Wat een jeugdsentiment!

En weer een uitslaap dagje. Ergens in de middag lag ik nog steeds in bed. Gewoon omdat het kan.

We hadden les en ik had weer een ijskoffie. Hele gevaarlijk tussen mij en Melissa in. Ze zou wat aanwijzen, gaf hem en mep en zette hem gelijk weer op. Er miste niet veel uit en gelukkig raakte het net niet onze laptops aan. Snelle reflexen.

Afgelopen week haalden we weer een flesje cola uit de automaat; wij ging die les door het leven als Alexander en Manon. Ik heb echt nog nooit een flesje met mijn eigen naam gezien, ook al heet volgens mij de helft van alle Nederlandse meisjes Sanne..

We hadden weer les op de tweede etage. In de pauze gaan we soms daar op het balkon zitten; lekker picknicken in de lucht. Het is daar echt super hoog, dus maar niet te dicht bij het randje..

Hoe zag jullie afgelopen maand er uit? Volgen jullie me al op Instagram (xminimuis)?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!