dinsdag 8 oktober 2013

Fashion | Wishlist; Webstash.nl.

Een tijdje geleden ontdekte ik Webstash.nl, een website met allemaal leuke sieraden, kleding en accessoires, met ook nog eens een leuke prijs. Natuurlijk kan ik niet alles in een keer kopen en daarom besloot ik maar een kleine wishlist te maken met de leukste dingetjes. Klik verder voor de wishlist. x




Armband kruisje goud: €4,95
Een lekker simpel armbandje. Ik wil al een tijdje zo'n armbandje, maar meestal waren ze nog wat duur. Deze prijs vind ik prima!

Horloge Geneva mintgroen strass: €21,50
Ik wil al een tijdje een ander horloge, omdat mijn donkerblauwe niet overal bij past. Ik heb nu ongeveer dezelfde als op bovenstaande foto, maar alleen dus in het donkerblauw. Deze vind ik erg mooi, maar eigenlijk ben ik op zoek naar een onder de €10..

Ketting Choker vleugels: €6,95
Ik vind statement kettingen erg mooi en deze vind ik erg mooi en nog redelijk simpel. En ook nog eens een leuke prijs! Want zulke kettingen kosten al snel rond de €10..

Ring kruisje pray: €2,95
Weer het zelfde verhaal; simpel, maar wel mooi. En ook nog goedkoop! Alleen wat jammer dat er geen maat bij staat..

Zonnebril aviator spiegel 'piloten' blauw: €12,95
Het er is nu niet meer echt het weer voor, maar ik vind zulke zonnebrillen erg gaaf! Voor komende zomer wil ik er zo een hebben!

Ik heb me behoorlijk beperkt, zodat het ook allemaal haalbaar is om te kopen. Kenden jullie Webstash.nl al?

1 opmerking:

  1. suoer leuke sieraden! ik ga zo ook eens op die site kijken (:

    maar ik had ook een ander vraagje:
    jouw blog ziet er echt super leuk uit en ik ben net ook begonnen met een blog.
    jij hebt opnde startpagina dat je niret meteen de hele post ziet, maar een deel..
    zou je mij willen vertellen hoe dat wekt?
    alvast super bedankt (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!