zaterdag 5 oktober 2013

Fashion | Skaterskirt.



De laatste tijd was ik al helemaal into de rokjes, maar nu is het helemaal naar mijn hoofd gestegen; ik hou van rokjes. Ik heb al wat thermoleggings ingeslagen, zodat ik ze zelfs in de winter kan dragen. Ik heb dan vooral een obsessie met skaterskirts, met voorkeur de jurkjes, maar de rokjes alleen zijn al prima. Ik vind de vorm gewoon super leuk; ze hangen zo lekker! Klik verder voor wat inspiratie met skaterskirts. x



 

Ten eerste kan je ze op vele manieren combineren; je kan het lekker stoer maken of gewoon heel netjes houden. Het 'skater' gedeelte betekend echt niet dat het alleen voor skater-girls is. Ze kunnen prima naar een chic diner, een simpele schooldag of een punk-feest. Het hangt er vanaf hoe je ze combineert.

 

Ze zijn ook nog in vele kleuren, met verschillende printjes te koop. Je kan het natuurlijk houden bij een basic zwarte of een ander simpel kleurtje of je gaat gewoon voor een leuk printje. Bovenstaande rokjes komen van boohoo.com.

 

En dan zijn ze ook nog in jurkjes te koop! Een stuk makkelijker te combineren. Ook deze zijn te koop in verschillende kleuren en met verschillende printjes. Ik was op zoek naar een model met lange mouwen, maar kon deze weinig vinden. Bovenstaande jurkjes komen ook van boohoo.com, maar ze zijn ook te koop bij H&M.

Ik heb er nog geen een in mijn kast liggen, maar dat duurt niet lang meer.. Wat vinden jullie van skaterskirts of dresses?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!