donderdag 5 september 2013

Tag | Common White Girl.



Er gaat weer een nieuwe tag rond in het bloggers wereldje; de Common white girl tag. En aangezien ik tags erg leuk vind, besloot ik deze ook te doen. De tag heeft vragen over tja, wat een common white girl doet. Een beetje diva gedrag. Klik verder om mijn antwoorden te lezen. x



Favoriete Starbucks drankje: Ik drink eigenlijk nooit Starbucks, alleen in London. Daar vond ik de 'limonade' drankjes erg lekker, deze waren vanaf deze zomer pas in Nederland te koop.

Deze! Lime up heet hij volgens mij!

Hoe lang duurt het voordat je klaar ben in de ochtend?
Maandag konden jullie al mijn ochtend routine zien, hierin kon je lezen dat ik 's ochtends zo'n half uur klaar ben met aankleden en make-up.

Hoeveel selfies maak je op een dag? Niet veel. Een per maand ongeveer.

Hoeveel Instagram followers en foto’s heb je? Ik heb 90 volgers en 415 foto's. Wow. Dat zijn redelijk wat foto's..

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? LOL wel, OMG alleen als oh my god. 


Draag je weleens kledingstukken vaker dan 1 keer? Euhm, like DUH?! Maar een shirt meestal geen twee dagen achter elkaar.

Are you a racist? Nee, het maakt mij niks uit. Maar ik ben het wel eens met de nieuwe regel; als je na 5 jaar nog niet goed Nederlands spreekt, moet je terug naar je land. Ons land is eens vol.


Instagram, Twitter of Tumblr? Twitter! Ik heb geen Tumblr en met Twitter kan je ook foto's plaatsen.

Wat doe je het grootste deel van je tijd? Op school zijn. En verder denk ik luieren of laptoppen.


Wie zijn je favoriete YouTubers? Ik ben wat over mijn 'komedie Youtube accounts' zat, mijn favorieten zijn Beautygloss, Teskuh en Michelle Phan.

Hoe vaak doe je je nagels? Niet heel vaak. Mijn nagellak bak stroomt over, maar ik ben vaak te lui om mijn nagels te lakken.

Ben je een shopaholic? Eigenlijks ben ik wekelijks wel in een winkelcentrum te vinden. Vaak in Leeuwarden, maar soms ook in nabij liggende dorpjes waar de bus door de winkelstraat rijd. Erg aantrekkelijk.. Gisteren weer.. Oeps!

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien? Volgens mij één keer? Het is een film toch?

Heb je veel kleren? Eigenlijk valt dat wel mee volgens mij, ik heb gewoon veel manieren om het te combineren waardoor het veel verschillende outfits zijn. Er is niet veel ruimte meer in mijn kledingkast, maar die is nou eenmaal niet huge.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet? Nee. Soms als ik zelf alleen voor mezelf heb gekookt.

♡ hi bubbles ♡ | via Tumblr

Draag je elke dag make-up?
De laatste tijd wel. Sinds de zomervakantie is afgelopen, zelfs soms als ik een dagje thuis ben in het weekend. Ik vind het weer steeds leuker om mezelf op te tutten.

Hoe stijl je meestal je haar? Niet! Ik laat het altijd aan de lucht opdrogen en wil het liefst zo veel mogelijk volume, dan is stylen niet handig.

Zie je er altijd “presenteerbaar” uit? Nu ik me wat vaker opmaak wel. Iedereen heeft zijn slechte dagen, maar ik probeer het wel altijd. 

Gaan jullie deze tag ook doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!