vrijdag 20 september 2013

Tag | The Autumn tag.



Het regent weer wat vaker, het waait weer wat harder en het is weer een stuk kouder; de herfst is nu echt begonnen. Daarom voor vandaag de toepasselijke Autumn tag. Oftewel; de herfst tag. Een tag die, zoals alweer de titel verklikt, over de herfst gaat. En dan vooral je favorieten.. Klik verder voor mijn antwoorden. x


For Autumn, what is your..

Favourite thing about it? Niet zo veel, zoals te verwachten is. Vooral de kleuren en geuren. En natuurlijk het springen in de waterplassen..

Favourite drink? De laatste tijd ben ik een grote fan van thee met mustiek. Dit is een soort dikke suiker stroop, wat net wat 'warmer' smaakt dan gewoon suiker.


Favourite scent/candle? Vanille en koekjes. Eigenlijk de kerst geuren al.. Ik hou gewoon van kerstmis.

Best lipstick? Ik draag niet veel lipsticks, maar in de herfst vind ik rood tinten of wat 'grouwe' tinten zoals oud-roze erg mooi en passend.


Go to moisturiser? Door deze weerwisseling heb ik nogal uitslag uit mijn gezicht, hiervoor gebruik ik toch de oude vertrouwde Nivea crème. De laatste tijd ben ik ook fan geworden van de Extenso dagcrème.

Go to colours for the eyes? Donkere, warme kleuren vind ik erg passend bij wat kouder weer.

Favourite music or band/singer to listen to? Dit verschilt niet heel veel per seizoen, ook al zal ik denk ik wel steeds minder naar de happy muziek gaan luisteren en ga ik weer wat meer over naar old school muziek.


Favourite outfit to wear? Comfy truien! Aaah, I just love it! Lekker om met mezelf te knuffelen!

Autumn treat? (like a bag you have your eye on) Als vervolg op de vorige vraag wil ik nog wat warme comfy truien die ik kan dragen op een thermo legging kan dragen, wat langere dus. En een nieuwe winterjas is eigenlijk ook wel een must..

Favourite place to be? Onder de warme dekens naast de kachel!

Gaan jullie deze tag ook doen?

Afbeeldingen komen van weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!