donderdag 12 september 2013

Personal | How's life?



Things are gonna Change. Met een hoofdletter C. Ik vind het zelf ook niet kunnen om steeds dan wel een tijdje te bloggen en dan weer niet. Er moet een regelmaat komen. Maar hoe ik dit ga aanpakken weet ik zelf eigenlijk ook niet. x

De herfst is weer begonnen en als ik thuis kom van school is het al te donker voor goede foto's. Met dank aan mijn geweldige schoolrooster. Lange dagen met als bedankje op vrijdag vrij. Maar aangezien ik dan doodmoe ben en dus eerst uitslaap en dan alweer naar mijn werk moet, werkt dat ook niet om te bloggen. 
De enige tijd die ik heb is nu op woensdag ochtend aangezien ik dan pas om 1 uur hoef te beginnen. Dit heb ik vanochtend, ik schrijf dit op woensdag, ook gedaan. Maar zoals ik al zei, gaan er dingen veranderen. 


Het voelt als een faal als ik een artikel 'beloof' en die vervolgens niet online komt, omdat hij simpel weg niet is gemaakt, omdat ik allemaal 'slappe excuusjes' heb; ik ben te moe, het licht is slecht, maar vooral ik heb geen inspiratie. Eigenlijk zijn het helemaal geen excuses, het is allemaal waar. School put me uit en het licht is slecht omdat ik zo laat thuis kom en ik heb gewoon geen inspiratie omdat ik zo kapot ben. 

Daarom beloof ik dat nu niet meer. Ik wil nu eerst gewoon om de dag bloggen en het in het weekend houden bij een blogpost per dag. Als dit beter gaat en mijn inspiratie en motivatie weer beter is, bouw ik langzaam weer op naar elke dag een artikel. 

Stoppen zal ik niet doen, want dan mis ik het schrijven te veel. Maar er gaan dingen veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!