zaterdag 14 september 2013

Nails | NOTD: The Devil Wears Diamonds.



Ik had al een hele tijd niks op mijn nagels gehad en had wel weer eens zin in iets nieuws. Ik pakte wat kleurtjes en na één nagel dacht ik alweer; nee laten we een ander kleurtje pakken met een andere topcoat. Na een paar keer had ik dan een leuke combinatie. Misschien niet voor iedereen even alledaags, maar bij dit rot weer is hij erg passend! Klik verder om het eindresultaat te zien. x



De herfst is weer begonnen; de felle zomerse kleurtjes gaan weer wat naar achter en de wat donkerdere kleuren komen wat meer naar voren. Vandaag een look met grijs en zwart.


Op al mijn nagels heb ik eerst 890 How I Matt Your Mother van Catrice aangebracht en daarna heb ik op mijn duim en ringvinger nog de Rock Muse topcoat van NYC aangebracht. How I Matt Your Mother is een nagellak met een metal finish. Een erg mooi effect als je het mij vraagt; de nagellak krijgt hierdoor in sommig licht een wat blauwe, groene of paarse gloed. 


Gepaste nagels voor de regenachtige dagen. Wat vind jij er van?

1 opmerking:

  1. Super mooi! Ik zou alleen niet zo snel zwarte nagellak op doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!