dinsdag 24 september 2013

Hair | Babyliss Curl Secret.



Krullen maken zonder zelf veel te hoeven doen. Wie wil dat nou niet? Iedereen was dan ook erg blij toen deze tang naar Nederland kwam, maar achteraf waren de reacties verdeeld. Eigenlijk begon het allemaal met één filmpje, waardoor iedereen wat bang werd. Vandaag geen review van mezelf, maar een soort conclusie uit de reviews van anderen. x




Hier begon het allemaal mee; de video van Teske van Teskuh.nl. Toen ze hem binnen kreeg ging ze hem gelijk proberen.. Al bij de tweede pluk kan je wel zeggen dat het fataal mis ging, zacht gezegd. Ze moest een pluk haar afknippen, WHUT? Ze hield de tang dus verkeerd om, waardoor haar haar vast kwam te zitten. Okee, ik word bang.



Vlak daarna kwam de video van Serena van Beautylab.nl online. Ook zij had al de video van Teskuh gezien. Eerst ging het prima, totdat ze een plukje niet op de goede plek legde; haar vast. Gelukkig had zij iemand in de buurt, die haar kon helpen en was het te redden. Zo zie je maar weer hoe precies de tang werkt.


En nu kwam afgelopen week dan de video van Mascha van Beautygloss.nl online; geen enkel probleem! Wel benoemd ze dat hij wat 'gevaarlijk' is, maar na wat oefenen het prima gaat. Oefenen.. Nobody ain't time for that!


Er is ook nog een filmpje van Cynthia, Misslipgloss.nl onderweg. Zij heeft korter haar en bovenstaande foto plaatste ze al op Instagram. Ik ben benieuwd naar haar video review, maar ze was erg enthousiast!

Ga ik hem kopen? Nee. Ik hou ten eerste niet van zulke strakke pijpenkrullen. Bij Cynthia vind ik het wel erg leuk staan, maar dat zal wel komen omdat ze korter haar heeft. Ook ben ik wat bang door de video's van Teske en Serena en zou ik hem hierdoor niet snel gebruiken. En dat voor €130..

Ga jij de Curl Secret tang aanschaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!