dinsdag 3 september 2013

Fashion | VMA 2013 Red Carpet looks.

Alweer een week geleden waren de VMA's van MTV; een groot jaarlijks muziek evenement waar veel beroemde zangers en zangeressen komen in de hoop een van de prijzen mee naar huis te nemen. Vandaag neem ik eens de tijd om wat dieper in te gaan op hun outfits; wie zag er prachtig uit en welke outfit kon er rechtstreeks de prullenbak in? Klik verder voor de meest spraakmakende outfits van de avond. x



Katy Perry
Misschien een leuke promotie voor haar nieuwe nummer ROAR, maar de Grill met diamanten? Is dat niet een beetje too mutch? Ik vind de bovenkant van de jurk sowieso al geen succes.. Ze was niet als beste gekleed van de avond..

Selena Gomez
Dit lijkt er al meer op vind ik! Op deze jurk kwamen veel opmerkingen met 'ze is vergeten het bovenste knoopje dicht te doen', maar ik vind het wel wat hebben. Net als Miley Cyrus wil Selena van haar 'schattige Disney reputatie' af, maar Selena pakt het een stuk beter aan!

Snooki, Nicole Polizzi
Snooki, I just love her. Ze was de spraakmaker van de avond; de altijd 'slecht' gekleedde Snooki gaat een geweldige fashion verandering door. Deze avond schitterde ze in een zwarte jurk met zilveren accenten. Als je ziet hoe haar Jersey Shore collega's erbij lopen, ziet Nicole er duidelijk het beste uit! 

Ashanti & Taylor Swift
Ashanti is voor de meesten denk ik niet zo beroemd, ze heeft Nederland zeg maar overgeslagen met haar hits. Taylor Swift kennen we natuurlijk allemaal. Zoals altijd is ze klaar om een prijs in ontvangst te nemen en super mooi opgetut en chic gekleed. Ashanti vind ik iets te bloot als ik eerlijk moet zijn, een windvlaagje en haar jurk is weg.

Willow & Jayden Smith, kinderen van Will Smith.
Euhm, gaan jullie een middagje naar school of naar de enige echte VMA's? Iedereen doft zich altijd super op, maar dat lieten deze twee lekker achter. Ik vind dit niet echt kunnen op de rode loper, kom op een tuinbroek?!

Rita Ora
Wauw. Wat een jurk. Ik vind hem niet super mooi, maar wel passend bij het feest. Iedereen doft zich super op en Rita Ora valt zeker niet het minste op. Misschien had de sleep iets korter gemogen, maar less is more zoals ze in dat wereldje zeggen. 

Ellie Goulding
Studs all the way! Niet slecht moet ik zeggen, maar als je al een jurk vol studs hebt, moet die huge ketting er dan ook nog bij? Let ook even op haar look; redelijk naturelle make-up en een losse bos haar. Yes, lekker fris!

Ciara
Echt een prachtjurk! Elke keer zeg ik het weer als een bekend iemand deze aan heeft, want volgens mij heeft elke ster op de rode loper al eens zo'n jurk gedragen. De veertjes aan de onderkant geven net iets extra's, wat ik niet echt een mooi effect vind. 

2 Chainz
Nee. Gewoon nee. Wel passend bij het feest door de bling, maar gewoon nee. 

Emeli Sande
Comfy en chic tegelijk. Zij weet hoe het moet! Zo zie je maar weer dat een broekpak ook prima kan in plaats van altijd de luxe jurken.

Wat vinden jullie van de outfits?

Bron foto's: www.dailymail.co.uk

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!