maandag 16 september 2013

Fashion | OOTD: See you next year, Summer!



Zaterdag stond er al een NOTD online met herfst kleuren. Ik werd 's ochtends wakker terwijl het keihard regende en was gelijk helemaal klaar voor ede donkere herfst kleuren. Mijn outfit was herfstig met nog een klein vleugje zomer en nou ook niet echt een kleurenbom. Hierbij dus een outfit voor de dagen dat je in de stemming bent voor donkere kleding. x




Ik droeg een lange zwarte top van de Hema met daar overheen een kort donkerblauw vestje, die volgens mij bij de H&M is gekocht. Verder had ik mijn jeans-legging van de Lidl aan met om het af te maken mijn Primark riempje met studs en mijn olifanten ketting van Miss Etam. Ik droeg nog mijn standaard horloge die ik heb gekregen en had zwarte diamanten oorknopjes in van de Six.
Ik zou eerst mijn bordeaux rode wedges van Primark aan doen, maar omdat het zo regende en ze nog moesten worden ingespoten ging ik voor mijn zwarte veter wedges van Schoenenreus.


Omdat ik gewoon naar school ging, hield ik mijn make-up redelijk basis. Dit is eigenlijk mijn dagelijkse look. Ik heb hier mijn zwarte creamy oogpotlood van Make-up Studio gebruikt om een streepje boven mijn oog en op mijn waterlijn te zetten. Onder de eyeliner draag ik een nude glitter oogschaduw van Yves Rocher. De mascara die ik op heb is de nieuwe Essence Get BIG! Lashes Triple 3 Black. En verder draag ik eigenlijk geen make-up.
Met mijn haar is ook nier veel gedaan; ik had het hier gewoon los.

Wat vinden jullie van mijn outfit?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!