zaterdag 28 september 2013

Beauty | Kruidvat reiniging lotion.



Alweer een tijdje geleden kocht ik twee lotion producten van Kruidvat eigen merk. Ik wou graag meer tijd besteden om 's avonds en 's ochtends mijn gezicht beter te reinigen en omdat ik geen foundation ofzo gebruik, leek een lotion mij erg fijn, omdat er wel stoffen van buitenaf op je huid komen. Ik kocht een fles lotion en pads voor onderweg. Lees verder voor mijn review van deze twee producten. x



Kruidvat Gezichtslotion Cleansing voor de droge en gevoelige huid: €1,92
Kruidvat Eye Make-up Remover Pads Lotion: €1,99


Ik gebruikte al een tijdje een lotion van Extenso, maar wou ook graag deze proberen. Ik gebruikte hem 's ochtends om goed wakker te worden en 's avonds om de restjes reinigingsmelk en make-up er af te halen.
Hij is lekker fris, maar door dit weer is mijn huid wat raar gaan doen. Ik kreeg uitslag op mijn gezicht en daardoor doet eigenlijk elke reiniging redelijk pijn. Het brand nogal, dus ik heb deze lotion de laatste tijd minder gebruikt.


Na de lotion trok mijn dagcrème altijd lekker snel in en ik had ook het gevoel dat hij dieper introk. Op de fles staat dat je het moet deppen, maar ik heb gewoon geveegd, dit werkt ook prima.
De ingrediënten zien er ook prima uit; geen alcohol, maar er staat wel wat parfum op het einde. Aloë Vera sap staat als derde ingrediënt, wat mij ook prima bevalt. Er staan wel parabenen op, waar sommige mensen op tegen zijn.


Ook kocht ik voor onderweg pads met lotion. Ze zitten in een handig en goed afsluitbaar bakje, met dank aan de draaidop. Wat me al snel opviel was dat de pads echt super dun zijn. Er zitten dan ook 100 pads in het potje en hierdoor neemt het niet veel plaats in.


De pads zouden je ogen makkelijk kunnen reinigen, dit valt wat tegen. Het haalt goed make-up weg wat je een nachtje hebt laten zitten, maar 'verse' make-up, wat nog goed er op zit, duurt wat langer en gaat wat moeilijker. Wel zijn ze erg mild en je krijgt geen last van brandende ogen. Ze mogen dan dun zijn, maar met een pad, maak je makkelijk twee ogen schoon.
De ingrediënten zien er ook redelijk prima uit. Vooral veel moeilijke woorden, maar ik kan, naast de parfum op het einde, geen dingen met alcohol vinden. Ook hier in zitten weer parabenen.

Kende jij deze producten al? Ik ben er erg tevreden over!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!