donderdag 26 september 2013

Beauty | Favorieten van september.



Het einde van september is alweer bijna in zicht, dan is het alweer oktober en voor je het weet is het alweer kerstmis! Time flies! Ik was van plan om nu om de maand een favorieten te maken en in de andere maand een opgemaakt filmpje, maar voor ik het wist was ik alweer foto's aan het maken van mijn favorieten. Daarom vandaag nog in fotoverslag; mijn favoriete producten van september. x




Mijn favoriete dagcrème is zeker weten die van Extenso. Deze gebruik ik dagelijks en hij houd mijn huidje soepel, schoon en het belangrijkste; schilfer vrij. Ik merk dat nu het weer kouder is, ik op sommige plekken weer meer voeding nodig heb, maar deze is echt toppie! Het merk is er zelfs al vanaf gesleten!


Nog niet zo lang in huis maar wel al mijn favoriete haarproduct is de L'Oreal Studio Silk&Gloss HotStraight gladmakende crème. Mijn haar valt er super goed door en het lijkt er zelfs sneller door te drogen! Ook laat het mijn haar een stuk minder pluizen, wat natuurlijk ook erg leuk is! Mijn kapper gebruikte deze ook en hij is ook goed tegen de hitte van tangen of de föhn.


Ook hiervan is de naam al afgesleten; mijn favoriete make-up product is de Creamy Kohl Pencil Black van Make-Up Studio. Deze zat in mijn visagie pakket en hij werkt echt super fijn! Ik gebruik hem elke dag op mijn waterlijn en voor eyeliner. Hij is ook makkelijk te blenden voor een smokey effect, omdat hij lekker zacht is en hij heeft super veel pigment!


De laatste tijd hou ik me steeds beter aan het reinigen van mijn gezicht en dat doe ik maar al te graag met mijn favoriete reiniger: Kruidvat gezichtslotion voor de droge en gevoelige huid. Jammer genoeg reageert mijn huid wat raar op de weersverandering, ik heb uitslag op grote delen van mijn gezicht. Hierdoor gebruik ik hem nu veel minder, omdat hij nu erg brand op die plekken. Maar het is een lekkere opfrisser om mee wakker te worden!


Mijn favoriete drankje is zeker weten de Douwe Egberts Ice Mocha Latte Ice Coffee. Njam njam njam! Dit vind ik zo heerlijk onder het eerste lesuur! Even lekker wakker worden! Ik koop deze altijd bij de Jumbo voor ongeveer 90 cent.

Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen tijd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!