maandag 2 september 2013

Beauty | Dagelijkse avond/ochtend routine.



Nu ik weer een weekje naar school ga, heb ik weer een vaste routine waar ik me 's ochtends aan probeer te houden. Verzorgen, aankleden en make-uppen, allemaal in het liefst zo weinig mogelijk tijd. Vandaag deel ik met jullie mijn dagelijkse routine; zowel 's avonds, waar het allemaal gaat om voorbereiding, als 's ochtends. Klik verder om hem te lezen. x




22:30 - Ik ga nu ongeveer naar bed, ik haal mijn make-up er zo goed mogelijk af. Als ik al een masker of facewash heb gehad die avond omdat ik dan ging douchen, gebruik ik alleen een reiniger voor mijn oogmake-up, maar als ik dit niet heb gedaan ga ik voor een milk. Soms als ik al in bed lig en het ben vergeten pak ik een remover doekje uit mijn nachtkastje en haal ik het er hiermee af.

22:45 - Laatste keer Social Media checken en dan slapen!


6:26 - Bzzzz bzzzz, de wekker gaat! Social Media weer checken en wat wakker worden.

6:45 - De maximale tijd om mezelf uit bed schoppen.. Een lotion over mijn gezicht halen om goed wakker te worden en de laatste make-up resten er af te halen. Ook breng ik hier al mijn dagcrème aan, zodat deze goed is ingetrokken als ik klaar ben voor de rest van mijn make-up.

6:55 - Kleding uitzoeken, wat ik meestal al heb bedacht onder het reinigen, en aankleden. Dit is inclusief sieraden en schoenen.

7:10 - MAKE-UP TIME, YAY! Ik ga op mijn bed naast het raam voor de spiegel zitten en breng de make-up aan die ik die dag wil dragen.


7:20 - Een laatste make-up check in de badkamer spiegel, omdat daar ander en meer licht is. Dan naar beneden stormen voor een snel ontbijt. Ik neem altijd Goedemorgen!, omdat ik 's ochtends niet veel door mijn keel krijg, maar zo wel wat binnen heb. Ondertussen pak ik het eten en drinken dat mee moet naar school.

7:35/7:40 - Een laatste check of ik alles bij me heb en dan op naar de bus naar school! De bushalte is naast ons huis, dus hier hoef ik gelukkig niet veel tijd aan te besteden. Dit is ook de manier om in mijn ritme te blijven, omdat de bussen dan af en aan rijden. Ik weet precies 'ooh de bus, nu moet ik echt met mijn make-up beginnen.'.

Hoe ziet jullie dagelijkse routine er uit?

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen, ik eet juist heel veel 's ochtends anders kom ik niet op gang ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, ik zie het dan helemaal voor me haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!