donderdag 29 augustus 2013

Tag | Back to school.

 Bij Myrthe kwam ik de Back to school tag tegen en omdat ik deze week ook weer met school ben begonnen, leek het me leuk om deze tag ook te doen. Zoals ze naam al zegt gaat deze tag over school; wat voor opleiding doe je, je interesses en je school. Klik verder om de tag en mijn antwoorden te lezen. x



1) Naar welke klas ga je? Ik zit nu in klas 1 van de opleiding Mediavormgeving. Ik ben in februari begonnen en ga ook in het februari naar het tweede jaar. Ik zit nu in een instroom klas en nu zijn er nog wat jongens bij gekomen die nog niet alles af hadden. Vorig jaar zat ik nu in een klas met 30 meiden en nu zit ik in een klas met 2 andere meiden en nog zo'n 13 jongens. Even wat anders..

2) Wat is je minst favoriete vak en meest favoriete vak van school?
Hmmm.. Ik denk dat mijn minst favoriete vak de 'standaard' vakken zijn die iedereen heeft; rekenen en Nederlands. Mijn favoriete vak, hmm.. Ik denk grafisch, lekker reclame materiaal ontwerpen, met altijd een kleine eigen twist.

3) Wanneer moet je weer naar school? Afgelopen maandag ben ik begonnen aan onze introductie week, omdat we toch eerste klassers zijn. Maar vrijdag beginnen de lessen.

4) Hoe laat word je wakker? Om 6:26 gaat mijn wekker. Dan klaar maken en om 7:46 zit ik in de bus naar school.
5) Hoelang doe je erover om je klaar te maken voor school? Ik begin meestal rond 6:45, dan doe ik wat gezichtsverzorging en kleed ik me aan. Dan ga ik mijn make-up doen en probeer ik om 7:15 klaar te zijn. Dan nog ontbijten en eten pakken en dan ga ik naar de bus.

6) Waar heb je zin in dit jaar? Pfff, ik denk dat ik gewoon over wil naar het volgende jaar. Ik had vorige wel weer zin om mijn leuke klasgenootjes weer te zien. Ik hoop trouwens ook dat ik dit jaar in zie welke sector ik nou het leukst vind en wil kiezen.

7) Waar koop jij je schoolspullen? Ik heb dit jaar alleen een notitieboekje gekocht bij Action en daar kwamen meestal al mijn schoolspullen weg. Lekker goedkoop en goede kwaliteit.

8) Broek of rok? Dat hangt er vanaf, maar ik draag het vaakst een broek. Nu het wat warmer weer is, wil ik wel weer eens een rokje dragen. Maar een broek is wel handiger met al die trappen..


9) Rugzak of handtas? Handtas! Ik heb volgens mij alleen heel even in de eerste klas een rugzak gehad. Ik heb de laatst tijd altijd een tas die op je schouder en bij je elleboog kunt dragen.

10) Drie musthaves voor school. Bij onze opleiding heb je een laptop, dus ik vind een goede hoes een must, net als een muis die toch wel heel handig is met al die precieze dingetjes. Verder vind ik een notitieblok ook een must en dat voor alle opleidingen.

11) Beste tip voor school. Zorg dat je zonder openstaande opdrachten een nieuwe periode in gaat. Meestal is dan een vakantie en 'het is niks lekkerder om niet aan school te hoeven denk in je vakantie.'. 

12) Welke agenda heb je? Ik heb geen school agenda dit jaar. Vorig jaar heb ik hem echt twee of drie keer moeten gebruiken en dat vond ik wat zonde. Ik gebruik nu gewoon mijn jaar agenda of mijn laptop agenda.

Zitten jullie alweer op school?

1 opmerking:

  1. Leuk, ik heb deze tag pasgeleden ook nog gedaan! :) liefs, Savannah
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!