donderdag 1 augustus 2013

Tag | 10 little secrets tag.

Ik zag op à la Esmay een leuke tag voorbij komen genaamd; de 10 little secrets tag. Een tag die gaat over de kleine geheimpjes op beauty, make-up en ook een beetje fashion gebied. Het is niet een hele lange tag, 10 vragen, maar de vragen zijn erg leuk. Klik verder om de tag te lezen. x


Wat is een product wat je een miljoen dollar (euro) laat voelen?
Ik denk dat ik dan een goud/bronzen mousse oogschaduw kies of een rode lippenstift. Eigenlijk doet een goede wing ook wonderen, maar dat kan ik alleen nog niet zo goed. Gewoon omdat het zo chic en classy is. 

Wat is je huidverzorgingsgeheim? 
Ik heb van mezelf een droge huid met daardoor al vrij weinig onzuiverheden. Om die helemaal tegen te gaan pak ik altijd gewoon producten voor een gemengde tot vette huid. Soms brand het wat, maar wie mooi wil zijn moet pijn leiden. Het werkt super! 

Wat is je haarverzorgingsgeheim?
Gewoon goede verzorging; milde shampoo, conditioner en soms een maskertje, maar wel altijd een serum. Het Care&Repair pompje van Andrelon is mijn favoriet. Ook gebruik ik geen föhn, stijltang, krultang enzovoort. Alleen soms bij speciale gelegenheden.


Wat is je dieet regel?
Euhm, dieet? Ik kan zo veel eten wat ik wil en kom nog niet aan.. Nee sorry, hier kan ik niet mee helpen. 

Workout tips?
Cardio, i'm lovin it. Op mijn vorige school had ik nog wel gym, maar nu jammer genoeg niet meer. We gingen altijd fitnessen en dat vond ik echt super leuk! 

Welke parfum is je “geheime wapen”?
Echt een geheim wapen heb ik niet, maar Pulse van Beyoncé is mijn favoriet; subtiel, zoet en fruitig.

Een kledingstuk dat iedereen doet omkijken.
Een beetje een rare vraag, als je het mij vraagt.. Ik denk wel dat het bij mij vooral is bij rokjes of jurkjes zijn. Ik moet het vooral van mijn onderlichaam hebben..


Meest waardevolle sieraad.
Ik draag niet super veel sieraden en heb ook niet erg veel waardevolle. Ik denk dat de meest waardevolle een bedeltje is dat ik van mijn vriend heb gekregen als 'verkerings-kettinkje', het kettinkje is jammer genoeg kapot. Maar als het echt om een nog te dragen sieraad, zijn dat denk ik armbandjes die ik heb gekregen uit vakantielanden van mijn opa en oma of ouders. 

Wie is jouw “style crush”?
Ik heb niet echt een style crush omdat mijn style vaak veranderd, maar in mijn Fashion By's heb ik al een paar bekende mensen gehad waarvan ik vind dat hun een leuke style hebben. (Klik hier voor de blogposts)

Vertel iets wat we nog niet weten over jou.
Pfff, geen idee. Alles wat ik wil vertellen heb ik volgens mij al verteld en zouden jullie dus al kunnen weten. 

Kenden jullie deze tag al?

Bron foto's; weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!