zondag 11 augustus 2013

Personal | My diary; week 31/32.



Pfff, wat een weken waren de afgelopen twee zeg. Vorige week was mijn 'vakantie week'; mijn ouders waren op vakantie net als de ouders van mijn vriend, dus daar bracht ik een weekje mee door en afgelopen week was hij op vakantie en was ik weer thuis. Weer lekker veel uiteenlopende foto's! Het is me ook weer gelukt om redelijk wat foto's te maken, vorige week dan.. Klik snel verder om mijn foto's van afgelopen twee weken te zien. x



Begin vorige week was ik nog even bij mijn opa en oma, omdat mijn vriend nog aan het werk was. Hij whatsappte 's avonds dat hij tv aan het kijken was, liggend op de bank met een drankje.. Toevallig was ik net hetzelfde aan het doen!

Bij de C1000 stond een tentje van Jillz, eens proberen dachten we. We namen de 0.0% versie mee, omdat ik van verschillende mensen hoorden dat die lekkerder is en ik niet zo hou van de smaak van alcohol.. Ik ben nu echt verslaafd aan dit drankje! Het smaakt wat naar appelsap, maar dan met wat prik en er zit ook nog net een ander smaakje in vermengd wat ik niet kan plaatsen. Ik had het daar, bij mijn vriend en nu hebben we het thuis ook. Njam njam, lekker fris met dit warme weer!

Terwijl ik lekker zat te bloggen, zat vriendjelief elke middag in spanning de finale van het Skûtsjesilen. Ik zie de lol er niet van in, maar ja; Fryslân boppe!

En 's avonds maakte meneer een vlaflip voor me; de yoghurt en vla in een perfecte lijn en de limonade er in laten vallen via een lepel zodat deze ook zo recht mogelijk is. Het mocht even duren, maar hij was lekker!

En daarna lekker op de bank; hij met een Radler en ik met een Jillz (again..) en natuurlijk De Slimste Mens op tv. 

En de volgende dag kwamen onze nieuwe telefoonhoesjes binnen. Hier is al een blogpost over online gekomen (klik).

 's Ochtends vroeg is er nooit wat op tv dat we beide leuk vinden en zo kwamen we bij De Wereld Is Mooi. Allemaal jeugdsentiment hahaa!

Helaas vonden we deze toen ik even thuis kwam ook de vis ondersteboven in zijn kom liggen. Waarschijnlijk door het warme weer en omdat mijn zus hem ook eten gaf omdat die niet wist dat ik het ook deed. Maar ja, nu kan mijn deur weer gewoon open staan zonder bang te zijn dat de kat de vis opeet. Ik ging naar boven en de kat rende gelijk achter me aan en kroop onder mijn nieuwe bed; hij heeft zijn nieuwe plekje gevonden. 

Ik vond het wel eens tijd om mijn beautykast weer eens op te ruimen, ik heb echt alles uitgestald op mijn bed en heb dat uitgezocht. Een volle doos gaat naar het goede doel en ik heb een paar dingen weggegooid die echt niet meer goed waren. Laat het maar weten als jullie een update van mijn stash willen!

Ik ging Rode M&M cupcakes maken, gisteren konden jullie al het recept en eindresultaat bekijken.

Nog meer food-foto's! In de Makro hadden mijn vader en ik vegetarische paté gevonden; proberen! Het smaakte niet echt naar vlees (voor zo ver ik nog weet hoe vlees smaakt), maar echt super erg naar Italiaanse kruiden. Het is trouwens gewoon van Vivera en zou dus in de meeste supermarkten te koop moeten zijn. 

En dit was het alweer. Hoe zagen jullie afgelopen weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!