vrijdag 2 augustus 2013

Personal | Mobiel hoesjes.

Zoals jullie inmiddels wel konden lezen, heb ik een nieuwe mobiel. Op mijn vorige zaten allemaal krassen en dat wou ik deze keer voorkomen. Op verschillende andere blogs las ik over de website smartphonehoesjes.nl; een website waar je hoesjes en accessoires voor je smartphone kunt bestellen. Ik heb samen met mijn vriend een bestelling gedaan. Klik verder om te zien wat we hebben gekocht en wat onze mening er over is. x


Voor mijn Samsung Galaxy Mini waren nooit hoesjes te koop, maar zelfs deze zijn hier te koop. Ik hoefde deze alleen niet meer te kopen, omdat ik net mijn HTC Wildfire S kreeg. Ik had al gelijk twee hoesjes op het oog en heb daar eentje van gekocht.
Hardcase backcover hoesje: €9,95

Ik twijfelde tussen een hardcase en een siliconen hoesje. Ik heb toch gekozen voor de hardcase, omdat ik deze toch leuker vond. De buitenkant van de case is niet van plastic gemaakt, maar van iets dat op leer lijkt. Hij klikt makkelijk op je mobiel en blijft goed zitten. Hij zit echt alleen op de achterkant en zijkanten, de onderkant en bovenkant zijn onbedekt. Bij de bovenkant zit je vergrendel knop en die van je koptelefoon, dus dat maakt niet uit, maar bij de onderkant zit alleen een kleine microfoon, dus ik vind dit wat jammer. 
Hij beschermt je schermpje natuurlijk niet, maar de rest van je mobiel word wel goed beschermt. Ik ben tevreden met mijn nieuwe hoesje. 
Zwart luxe sterke flipcase: €11,95

Mijn vriend, Pieter, kocht ook een hoesje voor zijn HTC Desire C. Hij kocht een lederen flip hoesje. Hij kocht deze omdat zijn hele mobiel dan beschermt is. Ook hierin zit de mobiel stevig. Het was wel even wennen bij de vergrendelknop, omdat dit hoesje op de bovenkant een magneetje heeft om het hoesje te sluiten. Hij is blij met zijn nieuwe hoesje.


De levering is ook prima. Als je voor 17:30 besteld, word het pakketje dezelfde dag verstuurd. Als hij op voorraad is, maar volgens mij is bijna alles wel op voorraad. En je gelijk betaald, je kan het bedrag gelijk overmaken of achteraf betalen, dat kost extra. Je hoeft trouwens geen account te hebben om te bestellen.
Je kan hem laten versturen als pakketje of als brievenbus post. Als je voor het pakketje gaat, kan je hem volgen via PostNL, maar betaal je wel extra. Wij hebben gekozen voor de brievenbus post. Ze kwamen aan in een klein doosje met een velletje bubbeltjesplastic. Ze zaten in doorzichtige plastic zakjes en waren niet beschadigd.
Als je de Facebookpagina liked van Smartphonehoesjes.nl krijg je een kortingscode waarmee je 5% korting krijgt. Niet super veel, maar leuk meegenomen.

Wat hebben jullie voor hoesje voor jullie smartphone?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!