zaterdag 24 augustus 2013

Nails | One topcoat, five looks.

Ik bedacht me ineens dat ik een hele tijd geleden een topcoat van Essence had gekocht. Ik zag alleen dat hij jammer genoeg nu uit het assortiment gaat bij de assortiment update van aankomende maand. Ik heb het over de nummer 13 Mrs and Mr Glitter Nail Art Topper. Een leuke top coat met flakes in vooral blauw en groen. Hij ligt nu in de winkel met 50% korting. Klik verder voor vijf verschillende manieren om hem te combineren. x

Essence Colour & Go 138 L.O.L | Catrice 350 Hip Queens Wear Blue Jeans | Essence Nail Art Topper 13 Mrs and Mr Glitter | Catrice 510 Bye Bye Birdy | Essence Snow Jam (limited edition december 2012?) 03 Life Is A Joyride | La Femme Beauty 127 Ultra Blue


Ik heb eerst de kleuren gebruikt die ook al in de topcoat zaten, zoals deze fel, maar toch pastel groene lak. Sowieso geeft deze kleur je nagels al wat vrolijks, maar met deze topcoat helemaal!


Ook zat er een donkerblauwe kleur in de topcoat. Je nagels krijgen gelijk een andere 'style' als je het zo combineert. Zo is het gelijk een stuk minder vrolijk en lijkt met het wat fantasie wel wat galaxy.


Niet in de flakes, maar ik dacht ook wel leuk; een pastel gele kleur. Dit geeft je nagels nog wat vrolijkers dan de groene vind ik, omdat je de groene flakes nu ook beter ziet en er dus nu nog meer kleurtjes zijn. Lekker zomers!


Dit lijkt me wat een onderwater look. Ik heb hier een blauwe kleur gebruikt die dicht bij de kleur van de flakes komt. Het heeft is minder vrolijk dan de groene en gele nagels, maar dit kan er ook prima mee door!


Als laatst heb ik er nog een licht blauwe kleur geprobeerd. Deze kan ook prima vind ik. Het geeft een beetje net zo'n effect als de andere, maar toch wat vrolijker omdat hij lichter is. 

Ik zou deze topcoat niet snel combineren met warme kleuren, maar zo vind ik hem erg leuk! Heb jij deze topcoat al of ga jij hem nog kopen?

1 opmerking:

  1. Ik heb hem, maar draag hem eigenlijk niet zo vaak. Vind het jammer dat er zo weinig glitters vanaf komen bij één laagje en dat bij meerdere laagjes de doorzichtige basis heel dik wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!