woensdag 7 augustus 2013

Nails | Easy designs by MissJenFABULOUS.

Al een tijdje geleden begon ik MissJenFABULOUS te volgen op Youtube. Ze had leuke beauty en fashion gerichte video's, maar een tijdje geleden zijn hier ook nail art video's bij gekomen. De laatste tijd komen er vaak 3 of 4 Easy Designs voorbij, dat is een video waarin ze drie of vier simpele nail arts laat zien die gewoon iedereen kan maken! Ze laat zien hoe ze worden gemaakt en elke keer sta ik weer versteld hoe makkelijk ze eigenlijk zijn! Vandaag even wat inspiratie filmpjes van MissJenFABULOUS. x

Easy Nail Art For Beginners!!! #2
Spring Nail Art Three Easy Flower Designs! 
Nummer twee vind ik echt super leuk! (Op de foto nummer 3)

Summer Nail Art!!! Three Easy Designs!
De eerste en laatste vind ik erg leuk en zomers. 

Back To School Nails!!! Three Easy Designs!

DIY: Nail Art Using A Straw!!!
Geen Easy Designs, maar een leuke DIY! Vooral de laatste vind ik leuk!

Kenden jullie MissJenFABULOS al? En wat vinden jullie van haar nageltutorials?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!