zaterdag 31 augustus 2013

Fashion | Like but never wear. #2

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een Like but never wear blogpost maakte. Hier in laat ik kledingstukken zien die ik super leuk vind, maar zelf niet snel zou dragen. Waarom niet? Bij sommige heb ik gewoon geen idee, bij de andere kan ik gewoon niks in mijn style vinden. Na de vorige Like but never wear heb ik bij sommige dingen toch een stap genomen om ze te dragen, nu ik dat terug lees zie ik bij sommige het probleem niet. Maar vandaag ga ik weer een paar nieuwe kledingstukken doornemen. x



* De foto's uit deze blogpost komen van Lookbook.nu. *


Statement necklace. Laatst zag ik net zo'n ketting als op bovenstaande foto, maar mijn probleem hiermee is; 'het is altijd zo duur'. En dan wacht ik tot de uitverkoop en is er niks leuks meer. Ik draag deze kettingen weinig, ik heb er wel een, omdat ik het moeilijk te combineren vind. Je kan er niet een heel druk shirtje ofzo bij dragen want dan word het te druk.


Leer. Ik vind leren motorjacks echt super gaaf! Maar zelf draag ik ze niet snel. Ik heb wel een nep leren legging, maar die zakt nogal af, dus draag is ook niet meer veel, maar ik vind het wel altijd een leuk effect. Jammer genoeg is het meestal ook erg duur en het zweet ook zo snel.. 


Haar accessoires. Kijk dan hoe cute! Erg leuk, maar volgens mij is dat ook de reden dat ik het juist niet draag. Als iedereen in de klas al ouder dan me is, wil ik me niet nog jonger kleden dan ik me al ben. Ik zeg niet dat het kinderachtig is, maar het is schattig. Tegenwoordig hebben ze ook veel met studs, maar eigenlijk heb ik mijn haar altijd los of in een strakke staart. 


Waterfall rok. Ik heb al een blouse met waterfall effect, maar zo'n rokje vind ik ook super leuk! Waarom ik het nooit koop? Dan moet ik passen en ik hou er niet van om iets voor mijn benen te passen, omdat dat nou eenmaal 4 van de 5 keer niet past. 


Timberlands. I love these shoes! Ik zag ze laatst liggen maar durfde ze niet te passen. Ik ben bang dat het zo mannelijk staat en alsof je mega voeten hebt. En dan zijn ze ook nog eens verschrikkelijk duur!

Welke trend vinden jullie erg leuk, maar zouden jullie zelf niet dragen?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!