woensdag 28 augustus 2013

Beauty | Shoplog Kruidvat.


Bedankt school om me op mijn eerste dagen zo uit te putten en mijn inspiratie af te tappen.


Vorige week vond ik het wel weer eens tijd om bij Kruidvat te shoppen. Ik was er al een tijdje niet geweest om te shoppen en vond het wel eens tijd dat ik ook de nieuwe Catrice en Essence producten ging bekijken. Ook waren er een paar leuke aanbiedingen en heb ik weer flink wat bespaard onder het shoppen. Klik verder voor de shoplog. x


Ik wist al snel dat ik de Essence Glow in the night topcoat zou kopen, dus gooide deze gelijk in mijn mandje en rekende ik af voor €1,89. Bij thuiskomst bleek mijn zus als verassing de Hema Blacklight topcoat te hebben gekocht. Uhm, is dit nou hetzelfde of niet?


De Kruidvat make-up removers was een 2 voor €3,00 actie. Ik nam de gezichtslotion voor de droge en gevoelige huid mee en voor onderweg de eye make-up remover pads (de lotion versie). Deze rekende ik dus af voor €3,00.

Ook was er een actie op de Syoss producten; dit was een 1+1 actie. Ik ging voor de Volume Mousse en Volume Hairspray uit de Volume Lift collectie. Deze rekende ik af voor €5.07. Ook ging ik nog voor een poeder, hiervoor ging ik voor een wat goedkoper; de Kruidvat Effex Max Volume powder, deze kost €2,99. Ook hier was een 1+1 actie op, maar verder had ik geen producten nodig. 
Omdat ik nu laagjes in mijn haar heb, heb ik sneller volume, om dit te houden wil ik deze producten graag proberen. 

Natuurlijk heb ik ook nog wat make-up gekocht. Ik vond de Essence en Catrice vernieuwing niet heel spectaculair en van Essence was alles er ook nog niet. Maar ik nam deze Essence Get BIG! Lashes Triple 3 Black mascara mee, hier was ik wel nieuwsgierig naar. Deze kost €2,39.
Ook was er een leuke Voordeelkaart aanbieding op Maybelline mascara's, ik had al wat gelezen over de Big Eyes mascara met twee kanten en besloot hem ook te kopen. Normaal kost deze €15,99, wat ik er zelf niet snel aan mascara uit geef, maar met deze aanbieding koste hij maar €9,00. Nog steeds niet goedkoop, maar dan heb ik weer eens wat duurders. 
En als laatste lagen erg veel onbeschadigde Gosh producten in de uitverkoop bak, er zijn geruchten dat dit uit het assortiment gaat, maar er is volgens mij nog niks definitiefs. Ik kocht deze Cream Blush voor nog maar €2,50.

Binnenkort komt van het meeste denk ik wel een review. Waar zijn jullie benieuwd naar?

** Deze blogpost is misschien niet de beste maar ik wou perse weer wat online, ik ben woensdag (vandaag) om 12 uur klaar en ga dan de hele middag proberen te bloggen.**

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!