zondag 11 augustus 2013

Beauty | Essence BIG + 1.

Toen ik laatst even op de Essence website keek voor wat laatste info over hun assortiment vernieuwing (binnenkort meer!), kwam ik een nieuwe 'limited edition' tegen. Er stond geen tijd bij waarin het verkocht werd, ook niet of het in Nederland verkocht zou worden en ik had ook nog niks op andere blogs gelezen. Ook was de info in het Engels waardoor ik dacht; ik wacht nog wel even. Maar toen ik vrijdag avond aan het werk was bij Kruidvat, zag ik ineens een kartonnen standaard staan bij het Essence rek met daarin deze producten. Het is geen echte limited edition vind ik, maar klik verder voor meer informatie. x



Eerst zal ik even uitleggen waarom ik het geen 'echte' limited edition is. Het is wel tijdelijk te koop, maar het zijn producten die al in het vaste assortiment zitten, waar je iets extra's bij krijgt. Iedereen kent waarschijnlijk de Get BIG! Lashes mascara's wel, daar is nu een nieuwe versie van die je er gratis bij krijgt.
Je krijgt de Triple Black mascara gratis bij de Get BIG! Lashes Volume Boost, bij zowel de waterproof versie als de gewone versie, hier kon ik alleen geen afbeelding van vinden. Je krijgt hem dus niet bij de Curl versie.

De mascara's zijn ook nog gewoon los te koop, maar met eentje gratis het dus altijd leuk! De Triple Black mascara komt na deze actie trouwens ook in het vaste assortiment. Je kan nu dus dit setje kopen voor €2,39, als ik het goed heb.

Even een kleine tip tussendoor! Gaan jullie deze mascara set kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!