zondag 18 augustus 2013

Back to school | Wat leuke school DIY's.

De laatste blogpost uit de Back to school week. Morgen zit een deel van ons land alweer op school. Vandaag zou eigenlijk een blogpost online komen met mijn eigen outfit, make-up en nagels, maar wegens een geweldige internetverbinding, een verandering in mijn agenda en slecht licht is dit niet gelukt. Daarom komt deze online als ik zelf naar school moet. Vandaag nog wat leuke DIY's om je schoolspullen er nog leuker uit te laten zien. x



Een simpele DIY voor leuke en vooral handige pennenhouders op je boeken of schrijfblokken.

Een DIY om alles thuis ook wat op orde te houden; pennenhouders en een opberg 'zak'.

Om je boeken of schrijfblokken te pimpen, kan deze DIY van pas komen. Hier in komen verschillende manieren voorbij om ze leuk op te vrolijken. 

En nog drie verschillende DIY's in één video. Onder andere om je pennen en weer je schriften te pimpen. 

Ook nog wat inspiratie om je rugzak op te pimpen. Je hoeft het natuurlijk niet net zo te doen als in het bovenstaande fimpje, maar je kan er ook gewoon leuk op tekenen!

Gaan jullie een van deze DIY's proberen?

1 opmerking:

  1. Heel leuk, ik ga denk ik die laatste proberen, even opslaan! X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!