vrijdag 16 augustus 2013

Back to school | Outfit inspiratie.

We zijn alweer op de helft van de back to school week, de vijfde blogpost. Nog 4 te gaan en dan is het alweer maandag en zitten sommige van jullie alweer op school. Gelukkig heb ik dan nog een weekje, maar jammer genoeg is dat niet voor iedereen weggelegd. Eergisteren konden jullie al de make-up inspiratie bekijken en vandaag is het tijd voor de outfit inspiratie. Ik heb wat verschillende outfits samen gesteld; voor verschillende weertypes en verschillende smaken. Klik verder om mijn collages te bekijken. x

*Alle kleding in deze collages zijn te koop bij H&M.*


Ik hoop natuurlijk op wat mooi weer, maar je weet maar nooit. Voor de frissere dagen heb ik deze outfit samen gesteld. Ik heb een donkerbruine broek met beige tribal print gekozen met daarop een beige t-shirt en een spijkerblouse die je los kunt dragen. Ik heb er goud met zwarte armbanden en zwarte sneakers bij gedaan. De make-up en nagels heb ik nude gelaten, maar bij deze outfit kan je ook erg leuk rode lippenstift dragen. 
Ik heb gekozen voor deze broek omdat ik een spijkerbroek niet mooi vind bij een spijkerblouse en je zo toch net iets anders hebt. Hij is niet super opvallend, maar ook niet 'gewoontjes'.


Ik ken flink wat meiden die liever niet in korte broek naar school gaan, maar als het echt bloedheet is, toch maar wel. Ik heb een korte broek met streepjes genomen, weer net wat anders en volgens mij kleed het ook nog af. Pas wel op dat je benen niet net zo wit zijn als de streepjes, maar ook niet oranje door de zelfbruiner. Verder heb ik bij deze outfit een los blauw waterfall shirt gedaan en simpele zwarte ballerina's. En nog een riempje en armband om het af te maken. Als het bloedheet is, hoef je niet veel make-up te dragen aangezien dat er toch af smelt, maar mascara kan natuurlijk altijd.


Deze outfit is net wat gewaagder; een waterfall skirt. Deze is aan de achterkant een stuk langer en dan zit er ook nog een druk patroontje op. In de rest van je look kan je mooi de kleuren uit deze rok laten terug komen. Ik heb een oranje shirt gekozen die overeen komt met de oranje bloem. De sieraden heb ik rustig gehouden, omdat de rok al veel aandacht trekt, ik heb alleen een grote gouden ring uitgezocht. Ik heb als schoenen gekozen voor bruine gladiator sandalen, ik vond zwart wat 'hard' bij deze look. Ook is het hierbij leuk om een shimmer bodylotion te gebruiken, om de outfit lekker zomers en tropisch te houden.


De laatste outfit is voor de warmere, maar met een fris windje, dag. Ik heb gekozen voor dit leuke denim jurkje met een wijnrood vest. Als schoenen heb ik gekozen voor zwarte hakken met studs, voor het stoerdere effect, maar je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld wijnrode gympen als je niet goed op hakken kan lopen of weet dat het een dag word waarop je veel moet lopen. 
Om de outfit af te maken heb ik er nog een basic zwarte riem bij gedaan en een chunky ketting. Als make-up zou je hier wat lichte kleuren bij kunnen dragen. 

Hebben jullie al een idee wat voor kleding jullie gaan dragen op de eerste schooldag?

1 opmerking:

  1. Leuke outfit setjes! Ik weet het nog niet helemaal zeker wat ik op de eerste schooldag ga dragen, maar nu heb ik in ieder geval genoeg inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!