zaterdag 13 juli 2013

Win | Nieuwe Verjaar9daagse uitslag.

Alweer meer dan een maand geleden was de Verjaar9daagse hier op xminimuis. Ik vierde de dagen tussen mijn blogverjaardag en eigen verjaardag. Ik had drie verschillende win-acties en als je had gewonnen had je tot afgelopen maandag de tijd om mij te mailen. Jammer genoeg heeft maar één van de winnaars zich gemeld en de andere twee hebben jammer genoeg de prijs laten lopen. Maar nu is het tijd voor een nieuwe uitslag voor de twee prijzen die niet zijn gevallen. Klik verder om te zien of jij het bent. x



Het verzorgende douche pakket:

De nagelverzorgings-cadeaupot:

Gefeliciteerd meiden! Jullie hebben tot 31 juli 2013 om een mailtje te sturen naar xminimuis@hotmail.com met jullie adresgegevens zodat ik het pakketje op kan sturen. 

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze niet reageren zeg.. Ik ben inmiddels blij met mijn pakketje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd jammer dat ze niet hebben gereageerd!
    xC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat ze niet reageerden, maar super leuk dat ik nu geselecteerd ben natuurlijk :) Ik heb meteen een mailtje gestuurd, thanks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet zeker of ik zonet gereageerd heb, dus nog een keer:

    ulgh ik voel me zo stom. Net die dagen heb ik bloglovin niet gecheckt, en toen was dus de uitslag, en bleek dat ik gewonnen had.. Dat heb ik weer! jammer...
    xFardau

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!