donderdag 25 juli 2013

Video | What's in my bag?

Ik heb wel eens eerder een What's in my bag gemaakt, maar met mijn vorige tas had ik 'speciaal' voor als ik ergens heen moest. Alles wat er in ging, ging er na die dag bijna gelijk weer uit. Ik heb sinds kort een nieuwe tas van de Primark en neem deze bijna overal mee naar toe. Deze staat gewoon klaar om mee te nemen als ik weg ga en daarom leek het me leuk om een What's in my bag video te maken. Zo kunnen jullie zien wat ik allemaal meesleep als ik weg ga. Klik verder voor de video. x



Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Er zit niet erg veel rotzooi in mijn tas omdat ik hem nog niet zo lang heb. Ik begin met de oplader van mijn telefoon, daarna mijn zonnebril en mijn beautytasje. Daarin zitten onder andere een mini bodylotion van The Body Shop, een lippenbalsem, nagelvijl, oogpotlood, mini zonnebrand, mascara, lipgloss, parfum en wat haarelastiekjes. Verder heb ik nog mijn notitieboekje en agenda van de Hema, een pakje zakdoekjes, een potje om mijn medicijnen mee te nemen, een borstel, een deo en mijn gewone bril. Verder nog mijn portemonnee, nog een haarelastiekje en een pakje tampons (we blijven vrouwen..), verder nog oortjes/koptelefoon/oordopjes hoe je het ook wilt noemen voor wat muziek onderweg en natuurlijk mijn sleutels. Altijd handig.

Wat zit er allemaal in jullie tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!