zaterdag 13 juli 2013

Video | Opgemaakt; Begin 2013.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een opgemaakt video maakte. Ik had hem laatst al gemaakt, maar door problemen met mijn geheugen kaart was ineens de helft verdwenen. Ik heb hem nu opnieuw opgenomen en deel hem graag met jullie. Ik wil graag meer regelmaat in deze opgemaakt filmpjes, maar maak nou eenmaal niet zo veel op. Hoe vaak vinden jullie dat deze filmpjes moeten komen? Laat het me weten in de reacties! x


Dit filmpje is opgenomen voordat ik naar de kapper ging. Mijn haar is niet ineens terug geplakt en flutloos.

Klik hier als je de video niet kunt zien. 


Dr. Van Der Hoog Crazy Cranberry - Healing Honey

Wat hebben jullie de laatste tijd opgemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!