zaterdag 20 juli 2013

Tag | Mijn eerste make-up.

Begin deze week kwam Vera Camilla met een nieuwe tag; de Mijn eerste make-up tag. Een vragenlijst met, de titel verklapt het alweer, vragen over eerste make-up producten. Er borrelen bij mij alweer wat leuke herinneringen op.. Iedereen heeft als kind wel wat gekke dingen gecreëerd om vervolgens redelijk voor gek te lopen, maar wat maakte het uit? Vandaag dus de Mijn eerste make-up tag. Klik verder voor de antwoorden. x

Mijn eerste make-upproduct:
Ik had al wat nagellakjes, de eerste van een vriendin gekregen voor mijn verjaardag en een jaar later vroeg ik mascara. Omdat ik het lekker op tijd vroeg, lees; de middag voor mijn verjaardag toen de winkels al dicht waren, kreeg ik wat geld om het zelf te kopen. Het werd een van Catrice van €2 ofzo. Vaak droeg ik hem niet, omdat het heel erg opviel op mijn witte wimpers.

Mijn eerste keer experimenteren met make-up: Na af en toe wat mascara kocht ik oog een oogpotlood. Panda-eyes all the way! Ik vond het prachtig. Van mijn moeder mocht het nooit, maar daar liet ik me niet door tegen houden. Please mam, had even wat extra doorgedramd.. Ik zag er echt niet uit.

Mijn eerste rode lipstick: Die zat in een make-up palet dat ik kocht. Ik durfde hem nooit te dragen en droeg hem alleen als ik alleen in mijn kamer zat. Tegenwoordig durf ik wel beter in het openbaar make-up te dragen. 

Mijn eerste make-upkwast: Volgens mij was dat een oogschaduw kwast van de Hema, omdat ik overal op beautyblogs las dat 'die sponsjes die bij de oogschaduw zit echt niet kunnen'. Ik heb hem nog steeds en gebruik hem soms ook nog.


Mijn eerste keer MAC: Moet nog komen.. Er zit geen MAC in de buurt en ik vind het ook wat duur. Heel wat te duur..

Mijn eerste keer zoenen met lipgloss/lipstick op: Misschien met wat restjes lipgloss, maar ik draag niet vaak wat op mijn lippen en als ik het draag doet mijn vriend er alles aan om dan niet gezoend te worden. Als ik weer een felle lippenstift of lipgloss heb gekocht, reageerd hij met: 'ooh leuk, maar draag dat maar niet als ik bij je ben..', hahaa! Ik vind het zelf ook super irritant trouwens.


Mijn eerste pakketje voor mijn blog: Ik vraag altijd alle samples aan die ik kan vinden, maar een echt pakketje van een bedrijf om wat uit te proberen heb ik nog nooit gehad. Wel heb ik samenwerkingen gehad voor advertorials.

Mijn eerste keer slapen met make-up op: Dat gebeurde volgens mij elke keer als ik alleen wat mascara droeg, aangezien dat er meestal op het eind van de dag al was afgesleten. Als ik een dikke laag oogpotlood op had, haalde ik het er wel af. Maar ik ben hier nooit zo streng in.. Slecht, slecht..

Mijn eerste make-up bestelling online: Dat was bij Yves Rocher; de enige beauty website waar ik online shop. Bij veel dingen kan je alleen maar met internetbanieren betalen en dat heb ik niet. De eerste keer was vorig jaar volgens mij, hier is een unboxing filmpje van. 

Kenden jullie deze tag al? En gaan jullie hem ook doen?

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te lezen! Ik denk dat ik hem ook nog wel ga doen over een tijdje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!