dinsdag 23 juli 2013

Tag | Hoe fake ben jij? #2



Laatst zag ik dat ik was getagd door Cassandra van This Reckless girl om de Hoe fake ben jij?-tag te doen. Een tag met vragen over hoe 'fake' jij nou eigenlijk bent. De mensen die mij al langer volgen, weten misschien nog wel dat ik deze al heb gedaan; 21 september 2011 om precies te zijn. Al redelijk lang geleden. Toen ik hem terug ging lezen, zag ik dat de meeste antwoorden inmiddels waren veranderd en daarom leek het me erg leuk om een tweede versie van deze tag te maken. Eens zien hoe veel ik nou ben veranderd in iets minder dan twee jaar.. x



*De schuingedrukte tekst, gelijk achter de vraag, is mijn antwoord van 2 jaar geleden.*

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? Nee. Ik ben 15 dus ik zou het ook niet mogen volgens mij. Ik heb ook niet echt iets wat ik zou willen veranderen..
Inmiddels ben ik 17 en heb ik nog steeds niet gedaan. Ik heb er nog steeds niet echt behoefte aan.

Gebruik je valse wimpers? Eigenlijk echt nooit.. Ik heb ze ook niet thuis. Ik heb ze wel een paar keer bijna gekocht, maar ik kan het denk ik toch niet aanbrengen.. Ik kan niet goed bij mijn ogen prusten met spul..
Inmiddels heb ik ze wel eens gebruikt bij de visagie lessen op school, maar toen kwam ik er ook achter dat ik vreselijk slecht kan over wimperlijm. Dagen lang nog brandende, tranende ogen gehad.. Ik heb nu wel wat pakjes thuis, maar gebruik ze nooit. Ik vind ook erg weinig momenten 'geschikt' voor nepwimpers.

Draag je een weave of extensions? Nee. Extensions zijn duur en zoveel geld heb ik niet en als ik heel eerlijk moet zeggen, ik weet niet eens wat een weave is.. *schaam schaam*
Ook nog steeds niet. Ik ben ik er 'in de loop der jaren' ook achter gekomen dat ik iets korter haar dan ik had, leuker vind. Dus waarom zou ik het dan verlengen met extensions? Niks neps aan mijn haar. Op de kleur na dan..

Gebruik je iedere dag make-up? Nee, alleen als ik naar school ga of als ik andere afspraken heb. Als alleen mijn vriend of ik alleen naar buiten moet om de hond uit te laten doe ik geen makeup op, maar als ik naar de supermarkt moet doe ik wel altijd even wat op..Nee nog steeds niet. Dit gaat in fases; de ene keer een maand bijna nooit en de andere keer dagelijks. Inmiddels zit ik wel weer in een fase dat ik wat meer draag, omdat ik aan het experimenteren ben met eyeliner. Maar echt niet elke dag.

Zou je een cosmetische operatie overwegen? Nee. Ik zou niet weten wat ik zou willen veranderen aan mezelf. Het klinkt misschien stom, maar ik ben niet zo tevreden met mijn lichaam maar zou ik niks willen veranderen.
Nou ja, als ik ineens een bak geld won, dan zou ik best wel wat willen veranderen.. Maar zoals het nu staat niet echt.

Kun je nog zonder make-up? Nee. Ik zou niet zonder makeup naar school durven. Daar ben ik heel eerlijk in. Ik lach mezelf nu een beetje uit; heb ik dat echt gezegd?! Ik ga nu redelijk makkelijk zonder make-up naar school. Nu ik weer met jongens in de klas zit, gaat het wel weer wat moeilijker, maar als ik geen zin heb, heb ik gewoon geen zin en doe ik het niet.

Draag je nepnagels? Nee, mijn nagels zijn van zichzelf al heel lang en sterk, dus ik heb ze ook niet nodig.Dit antwoord is nog steeds hetzelfde. Mijn nagels zijn gelukkig nog steeds super sterk. Ik heb ze nu wel korter dan ik toen had. Als ik daar nu foto's van terug zie, vind ik het soms gewoon vies.

Door de strepen lijken ze nog langer, maar baaah! Ik vind dit echt WAY TO LONG!

Verf je je haren? Ja. Van mezelf heb ik licht blond haar en ik verfde het eerst in de kleur hazelnoot, maar nu heb ik het laatst donkerder geverfd in mahonie (donkerder en ook roder, maar het lijkt gewoon donkerbruin). Het is bijna het tegenovergestelde van mijn eigen kleur, maar in de winter verf ik het daarom ook niet of lichter, omdat ik wel bleker word door deze kleuren.
Als dit antwoord eenmaal ja is, blijft het ook ja he? Ook nog ongeveer dezelfde kleuren, alleen nu wat vaker, zodat de uitgroei niet zo vreselijk is. Tegenwoordig is het een mengsel van hazelnoot en kastanje.

Ga je onder de zonnebank?Nee. Van mezelf word ik snel bruin, maar ik wil het soms wel, omdat het ook snel weer wegtrekt. Maar ik weet dat naar de zonnebank gaan duur is en ik weet zelf ook geen mensen met een (bruikbare) zonnebank.Van mezelf bruin worden? Had ik dat nu ook nog maar.. Mijn vriend is altijd super bruin en daarnaast lijk ik vrij bleek; een beetje duo penottie. Ik heb ook geen geduld om in de zon te gaan liggen, maar vanmiddag heb ik de tijd toch maar eens genomen.. Hopelijk word het verschil toch snel minder..

Gebruik je selftanners? Nee. Ik kan daar niet mee omgaan. Er komen altijd strepen en ik kan daar gewoon niet mee omgaan. Misschien dat ik het deze winter wel weer ga gebruiken maar ik denk het niet..Hoezo weer? Ik heb dit nog nooit gebruikt? Ik heb nu wel zelfbruin-doekjes liggen, maar die durf ik niet echt te gebruiken, omdat ik bang ben dat ik oranje word.. 


Heb je tattoo’s? Nee. Ik mocht vorig jaar wel een voor mijn verjaardag maar toen mocht het ineens niet meer. Ik neem er denk ik wel een als ik 16 word.
Huh? Wacht? Wat?! Mocht ik een tattoo? Dan had ik waarschijnlijk toch wat verkeerds gedaan, waar ik later spijt van kreeg.. Ook al loop ik nu al een paar jaar met hetzelfde idee voor een tattoo. Het begint nu zelf zo erg te worden dat ik hem bijna begon uit te werken.. 

Heb jij deze tag al eens gedaan? 

Bron afbeeldingen: weheartit.com

1 opmerking:

  1. Wat leuk om de antwoorden van de vorige keer ook te zien :) xC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!