vrijdag 19 juli 2013

Shoplog | Kruidvat zomer-shoplog.

Laatst ben ik even snel naar de Kruidvat gegaan om de laatste zomer must haves te kopen en omdat ik nog wat leuke aanbiedingen op mijn voordeelkaart had staan. Woensdag stond ook alweer een fashion shoplog filmpje online, dus daarom vandaag weer eens een beauty shoplog met foto's. Klik verder om te zien wat ik heb gekocht. x


Als eerste zag ik deze twee Catrice producten in de uitverkoop bak liggen; een bronzer uit de Hip Trip collectie en een highlighter uit de Candy Shock collectie. Beide zijn ze niet meer te koop, maar omdat ik nog helemaal geen bronzer of highlighter in mijn stash heb besloot ik deze twee te kopen. Per stuk waren ze €2,50. 


Ook viste ik deze oorbellen nog uit het uitverkoop deel in de sieraden standaards. Ik vind veren oorbellen erg leuk en nu mijn oude kapot zijn besloot ik deze mee te nemen. Thuis zag ik dat er ook nog een leuk diamantje op zit. Deze kostte €1,00.


Ook was er een leuke actie voor de extra voordeel kaart; alle Garnier Pure Active producten waren nog maar €4,50 per stuk. Ik zag deze roller liggen. Ik heb nu ook een sample van een ander merk hiervan en vind deze erg fijn. Eens zien of deze net zo goed werkt. Ook zag ik dat Garnier nieuwe producten in het assortiment had. Ik vond de zacht zuiverende mousse er veel belovend uit zien dus besloot deze ook mee te nemen. De roller is normaal €9,14 en de mousse €7,99. Ik heb per stuk €4,50 betaald door de korting. 


Een andere korting die ik nog op mijn kaart had staan was van de Body & Fruit producten. Ik vind dit erg lekkere bodybutters en zag dat er een nieuwe geur was. Deze is lekker fris en dus erg goed voor de zomer! Deze is normaal €2,55, maar door de korting ging er 50% af. 


Ook was er een leuke actie op Essence nagellak; 2 voor €3,00. Ik wist niet zeker of dit alleen op de Colour & Go was, dus heb twee Colour & Go lakjes gekocht en nog een Nail art cracking topcoat. Normaal kosten de Colour & Go kleurtjes €1,69 per stuk en de Crackle kost €1,89. 


Ook kocht ik deze haarspray van Kruidvat eigen merk. Nu ik mijn haar weer in laagjes heb, ben ik van plan weer wat vaker mijn krul tang uit de kast te pakken en dan is dit natuurlijk erg handig! Ik kocht deze 250 ml fles voor €2,39, maar volgens mij is hier nog €0,87 afgegaan als korting, maar geen idee waarom.. 


Ook kocht ik nog deze harsstrips. Ik ben van het snelle douchen en heb dan niet echt zin om mijn benen te scheren en hiermee is dat hopelijk wat minder vaak nodig. Want met dit mooiere weer hebben we geen zin om behaarde benen te zien he.. 


Als laatste kocht ik dit masker van Dr Van der Hoog, waar jullie laatst al een review van konden lezen. (klik!) Deze koste €1,79.

Binnenkort komt van de meeste dingen nog een review. Naar welk product zijn jullie benieuwd?

1 opmerking:

  1. Leuke aankopen! Die bodybutter ga ik ook snel halen, want die geur spreekt me heel erg aan en de andere varianten vond ik ok erg fijn :) Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!