zondag 28 juli 2013

Personal | My diary; week 29/30.

Het is alweer twee weken geleden dat ik een My diary maakte, dus vandaag is het weer de hoogste tijd. Om de week maak ik een My diary-blogpost met daarin de foto's die ik afgelopen weken op Instagram heb geplaatst. Ook vertel ik kort hoe mijn weken er uit zagen, zodat jullie ook een kijkje krijgen in mijn persoonlijke leven. Deze week weer eens wat meer foto's dan anders, waarom dat is, vertel ik jullie straks! Lees dus snel verder. x



De hond ging twee weken geleden telkens tegen mijn stoel aan liggen, waarna ik hem er onder schoof, waar hij vervolgens hyperactief weer onder vandaan kwam. Telkens ging hij weer klaar liggen om er onder weg te kruipen. Alleen zijn pootjes en koppie kwamen er nog voor uit, hahaa!

Ik vond het wel weer tijd om mijn nagellak stash op te ruimen en een nieuwe indeling te vinden, omdat ik de laatste tijd weer steeds meer nagellak gebruik, maar nog steeds te weinig. En eigenlijk was de hoofdreden dat ik wat lakjes had gekocht en die er niet meer bij paste..

Het eindresultaat. Ik heb ze nu ook kleur staan, zodat ik minder snel naar een bepaald merk grijp. Links onder in de hoek begint het met geel, dat naar rechts overloopt in oranje naar roze en daarna rood. Vanaf rood naar boven, word het paars en daarna gaan we naar blauw. Bij blauw naar beneden word het turkoois en dan groen en zijn we terug bij geel. De kleuren gaan naar het midden toe telkens lichter, waar ik zwart en witte kleuren heb staan. Dit is niet al mijn nagellak; effect nagellak en nail art lakjes heb ik nog in mijn nail art bak. 

Ik had een nieuwe app op mijn mobiel; een iq-test. Omdat hij me Geniuses noemde en de test ook nog in het engels was en kei-moelijk en op tijd voelde ik me toppie. Ik kreeg even een powerboost.

Ik moest de hond uitlaten en dat had hij door.. Ik zat op de bank en hij zat me stiekem te begluren, hahaa! 

Lekker in de tuin zonnebaden met de hond die in de bosjes in de schaduw lag. Wat een scherpe foto ineens he? Ik heb namelijk een nieuwe telefoon! Mijn Samsung werkte echt niet meer goed en mijn moeder mocht voor haar abonnement een nieuwe uitzoeken, waardoor ik haar HTC mocht. Foto's maken word ineens leuk!

Ik had weer een filmpje opgenomen. Kijk nou toch wat een scherpe foto, nu kan je duidelijk zien dat ik nodig moet afstoffen.. 

Toen de vakantie bijna begon riep ik nog zo hard; 'PFFF ik ga echt niet photoshoppen in de vakantie!'.. Hmmm.. Hier konden jullie vrijdag ook al een blogpost over lezen. 

Na de hittegolf van afgelopen dagen regent het hier weer flink. Donderdag avond begon het ineens keihard en vanochtend (vrijdag) weer de hele ochtend. Toch wel lekker, maar jammer genoeg nog steeds redelijk benauwd. Gelukkig hadden wij niet super veel last van de hittegolf omdat ik vlak bij de Waddenzee woon en het hierdoor altijd nog wat extra waait hier. Jammer genoeg was ik wel zo dom om alleen mijn buik in te smeren bij een dagje zwemmen en zijn nu mijn schouders en rug helemaal verbrand. De zon word er niet minder fel op jammer genoeg..

Hoe zagen jullie afgelopen weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!