zondag 14 juli 2013

Personal | My diary; week 25/26/27/28.

Een dubbele My diary deze keer! Vorige keer was ik er weer even uit met bloggen, maar ik ben nu weer helemaal terug! Ik dacht dat ik niet zo veel foto's had, maar dat valt nog reuze mee. Het zijn er zelfs extra veel, wat ook wel is te verwachten met zo'n dubbele post. In My diary vertel ik om de week wat ik die weken heb gedaan met behulp van foto's die ik op Instagram (xminimuis) heb geplaatst. Klik verder voor de foto's van afgelopen vier weken. x


Eindelijk waren ze dan klaar: mijn galaxy shoes! Een vriendin heeft ze zelf voor me gemaakt en ik ben er helemaal verliefd op! Hier komt vanmiddag nog een uitgebreider artikel over. 


Voor een school opdracht moesten we 'een stempel' maken, van een stuk karton. Eigenlijk moesten we met spuitbussen bezig, maar ik pakte er lekker wat sponsen bij. Ik koos voor het woord Freedom.


Het eindresultaat! Ik heb er een galaxy print op gemaakt en daarom vond ik de tekst Freedom ook zo goed passen.


De laatste schoolweken braken aan.. De Jumbo zit op loopafstand van onze school en toen we er waren zagen een vriendin en ik deze liggen; moesten we proberen. Het schuim proefde super chemisch en zij vond ze dan ook niet lekker. Ik heb ze samen met een andere klasgenoot opgegeten, omdat wij de enige van de hele klas waren die ze lekker vonden, hahaa!


Er zit een 'suprise'-knop op de snoep-automaten in school, waar je voor €0,70 een verrassingsreep krijgt. Als je zelf een uit zoekt kost het €0,75 of meer. Ik was hier de laatste week echt verslaafd aan haha! Ook kocht ik chocolade melk wat ik echt al super lang niet meer had gehad, oooh zo lekker!


21 juni was het midzomernacht. Het plaatselijke zwembad doet daar altijd aan mee, waar ik ook als vrijwilliger bij was. Ze deden een 12-uur marathon. Ik ging 's nachts even naar huis om te slapen. Ik werd alweer moe toen ik mijn wekker zag..


Hond.


Jeej, twee weken geleden stond hij dan op de stoep; mijn nieuwe bedje. Ik ben er nog steeds super blij mee!


De laatste schooldag overleefd. Mijn amandelen leken flink ontstoken deze week, maar omdat het nogal een drukke deadline week was, ben ik niet naar de dokter geweest. Er waren dagen dat mijn stem helemaal weg was en dagen dat hij alleen 's avonds helemaal weg was. Inmiddels is het weer bijna over. Ik merk alleen dat ik nog wat benauwd ben af en toe, maar dat komt ook wat door hooikoorts volgens mij.


Mijn mobiel doet echt zo stom de laatste tijd. Ik heb er al bijna niks meer op staan en moet bijna dagelijks alles resetten omdat mijn geheugen vol zit. Gelukkig krijgt mijn moeder volgende maand een nieuwe en mag ik haar 'oude' HTC overnemen. Stuk beter! 


Mijn zus nam dit ijsje mee van haar werk; een Mojito ijsje. Er zit echt alcohol in dus volgens mij verkopen ze ze niet, maar ze hebben ze wel. Het is waterijs met limoensmaak en daarin zitten nog stukken mint en limoenblad. De buitenkant is redelijk lekker, maar onderin zitten echt grote stukken wat echt smerig is.. Ik heb het onderste dan ook stiekem weggegooid..


Jullie konden al lezen dat ik naar de kapper was geweest, maar ik was erbij vergeten te zeggen dat hij er ook een ombre van had gemaakt. Eerst was het ook niet echt te zien, maar na twee dagen ineens super veel. Hij heeft het bij de wortel gewoon geverfd, het middenstuk wat korter en de punten helemaal niet. Hij deed het ook zodat er nog meer volume in lijkt te zitten.

Mijn vriend zit in zijn laatste week van stage (eindelijk..). We spreken elkaar doordeweeks alleen via Whatsapp. Laatst zei hij midden in een gesprek dat hij zin had in een milkshake die hij even ging halen om mij later jaloers mee te maken natuurlijk. Randomnesss.


Dinsdag heb ik lekker met mijn moeder en oma geshopt in Almere. We kwamen thuis met onder andere drie tassen van de Primark; een met kleding, een met schoenen en een met een tas. Woensdag komt hier een shoplog van online! 

Alvast een voorproefje; de tas en portemonnee! Ik vind ze zo mooi!

Hoe zagen jullie afgelopen weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!