zondag 21 juli 2013

Nails | Drie nieuwe Essence lakken.

Laatst konden jullie al lezen dat ik drie nieuwe (niet nieuw in het assortiment) nagellakken van Essence had gekocht (klik voor de shopglog); twee uit de Colour & Go collectie en een Nail art Crackle. Vandaag is het tijd voor een review van deze drie low-budget, summerproof en leuke kleurtjes. Klik verder voor de review. x



Essence Colour & Go - 138 L.O.L
De eerste nagellak die ik bespreek is een groene nagellak. Hij is een neon groene kleur die met wit is gemengd waardoor hij ook pastel word. Echt iets van deze zomer dus! De nagellak lakt wat stroperig en daardoor dekt hij op sommige plekken niet goed. Op de foto heb ik twee laagjes gebruikt. 

+ Essence Nail Art Cracking Top Coat - 06 Crack me! Pearly Pink
Ook zag ik deze roze-paarse Crackle lak. Het is alweer wat uit de mode, maar ik blijf het wel leuk vinden. Aangezien ik nog geen felle kleur Crackle had kocht ik deze. Eenmaal op mijn nagels was hij niet zo spectaculair. In het flesje lijken er super veel glitters in te zitten, maar op je nagels zie je die bijna niet. Een beetje jammer..

Essence Colour & Go - 103 Space Queen
Deze nagellak zit al vanaf het begin van Essence in de collectie volgens mij, maar ik heb hem nu pas gekocht. Ik heb het nu pas op de subtiele glitters. Je ziet alleen jammer genoeg de glitter bijna niet. Ik heb op mijn 'kleurloze nagels' twee laagjes gebruikt en op de accent nagel (waar 109 Off to Miami ook van Essence op zit) één laagje.


De Colour & Go nagellak zijn voor €1,69 en de Crackle voor €1,89 te koop bij Kruidvat. Kenden jullie deze kleurtjes al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!