zondag 7 juli 2013

Hair | Ben je naar de kapper geweest? Nee, de kapper kwam bij mij.

Mijn uitgroei was wel weer erg groot en opvallend aan het worden, mijn pony hing weer telkens voor en in mijn oog en mijn haar 'hing er ook maar wat bij'. Het was weer hoog tijd om een afspraak met de kapper te maken. Vrijdagochtend was het dan zo ver, de thuiskapper kwam op bezoek.. Klik verder voor het eindresultaat. x




 's Ochtends maakte ik nog even deze foto. Zoals je ziet is mijn blonde uitgroei erg te zien, is mijn pony meer een pluk haar dat wat korter is dan de rest en het heeft ook niet bepaald veel volume. Op deze foto valt dat nog wel wat mee eigenlijk, maar dat komt omdat ik er net wild mee had geschud. Meer volumineus word het niet.. No make-up, want ik moest toch over de kop in de wasbak om het haarverf uit te wassen.

Ik ga altijd naar de thuiskapper van mijn oma, die weet precies wat ik wil en snap me meestal ook gelijk als ik iets anders wil.

 

En het eindresultaat. De uitgroei is weg, er is weer een kastanje-hazelnoot mengsel overheen gegooid. De rest heeft hij redelijk licht gehouden, vooral de punten zodat het lijkt alsof je nog meer volume hebt. De pony vind ik persoonlijk net wat te kort, maar dat is mijn eigen schuld. Ik wou hem in de ooghoek wat korter, zodat hij niet in mijn ogen irriteerde, maar om er geen 'gat' in te krijgen heeft hij er ook nog wat van het eerste afgehaald. Gelukkig groeit mijn pony altijd snel en een paar keer met de stijltang doet hopelijk ook wonderen.
Ook heb ik weer lagen laten knippen. Ik zag laatst weer veel oude foto's van mezelf waar ik dat ook had en het zag er zo veel beter uit. Nu hing het altijd maar wat en nu zit er weer wat meer volume in. Ik hou nog wel een staart in kunnen, dus hij heeft ze redelijk lang gehouden, maar ze krullen nu alweer wat op wat de volume geeft. I like.

Voor de mensen die niet weten dat ik een bril heb, ik draag hem nu weer wat meer met dit warme weer omdat ik last heb van hooikoorts en hierdoor erg last heb van mijn ogen. Eigenlijk is hij alleen voor lezen, maar hij geeft mijn ogen wat meer rust, waardoor ik er minder last van heb.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!