donderdag 18 juli 2013

Fashion | How to combine.. #1

In mijn shoplog van gisteren konden jullie al zien dat ik twee kledingstukken had gekocht die ik al lang wou, maar nooit 'het perfecte' model had gevonden. Ik heb het natuurlijk over de camouflage blouse en de zwart-wit gestreepte broek. Sowieso vind ik alle broeken dat buiten het rijtje 'blauwe basic spijkerbroek' valt al moeilijk te combineren en ook heb ik nooit zo'n soort blousje gedragen.. Ik haalde wat inspiratie van Lookbook.nu om met jullie te delen. x




Zoiets had ik zelf ook al in mijn hoofd; gewoon met basic zwart en wit combineren en wat chunky gouden sieraden. Natuurlijk is dit geen blouse, maar het gaat nu om de print. 


Bij een gestreepte blouse staat nog best veel, maar een broek word al een ander verhaal vind ik. Om hem nou te combineren met mijn spijkerblouse.. Het zou kunnen, maar dan wel open met een shirtje er onder..


Grijs of beige, ja dat kan ook nog. Ik heb dan geen kledingstukken in deze kleur, maar oke.. Misschien mijn licht roze broek?


Dit laat weer zien dat je eigenlijk alles wel met zo'n broek kunt combineren. Wat kan er nou weer niet bij zwart of wat kan er nou weer niet bij wit. Het probleem is alleen dat ik al niet erg klein ben en met deze broek nog langer lijk.. Ach ja, daar kan een shirt niks aan veranderen..


Wat is complementair aan groen? Juist rood! Ik heb alleen niet zo veel rode kledingstukken, maar je de rode lippenstift geeft ook al wat extra's vind ik! 


Colour blocking! Gewoon een lekker fel shirtje erbij dragen, waarom ook niet?

Hoe zouden jullie een camouflage blouse en een zwart-wit horizontaal gestreepte broek combineren?

1 opmerking:

  1. Nu ik erover nadenk weet ik ook niet snel een manier om te combineren. Ik zou het camouflagehemd combineren met een zwarte broek omdat dat mijn basic/safe look is voor alles :) En de broek zou ik met iets zwart of wit dragen, of zoals je zij met een jeanshemd.

    Ik heb je trouwens een tijdje geleden getagd :)
    http://thisrecklessgirl.blogspot.be/2013/07/tag-hoe-fake-ben-jij.html#more
    xC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!