zondag 14 juli 2013

Fashion | Galaxy shoes by Melissa.

Alweer een tijdje geleden bedacht mijn vriendin Melissa op een dag haar schoenen te gaan verven. Met galaxy print. Al snel volgde ook een shirtje en zette ze een oproepje op Facebook wie belangstelling had. Ze had gelijk wat opdrachten. Onder andere een paar schoenen voor mij. We gingen de stad in waar we de gympen kochten, zodat zij ze kon beschilderen. En toen waren ze af.. x



Ze nam ze mee naar school, ze is een klasgenootje en gaf me gelijk de opdracht om ze aan te doen 'anders word de lak hard en passen ze niet goed!'. Nou volgens mij heb ik ze niet meer uit gehad. 's Avonds deed ik ze even uit om te slapen en 's ochtends stapte ik er weer in. Normaal pas ik mijn schoenen aan aan mijn kleding, maar nu was het anders om. Ineens droeg ik weer roze shirtjes die leuk bij de schoenen pasten..


De schoenen zijn begonnen als standaard witte gympen die zijn beschilderd. Veel meer is het niet. Het zijn gewone gympen van Schoenenreus die je voor een paar euro kan kopen. Ze verft ze met acrylverf en sprayt er lak overheen waardoor het verf goed blijft zitten en ze waterdicht zijn. Rennen door de spoelende regen hebben ze overleefd.


Eerst dacht ik dat ze redelijk moeilijk te combineren waren, maar dat viel reuze mee. Ze kunnen gewoon met een spijkerbroek en daar boven iets met roze, paars, blauw of zwart. Ik heb ze ook onder een rokje gehad, wat ik altijd prima vind kunnen, en dat stond ook erg leuk! Ze fleuren je hele outfit op.


"Je moet het maar durven". Onze school is mega groot, maar ik heb nog niemand anders gezien met zulke schoenen. Complimentje hier, complimentje daar, zo veel heb ik nog nooit gehad in een week. Alle credits gaan natuurlijk naar Melissa.


Na flink wat trappen op, door de regen geloop en geren naar de bus, zijn ze wel een beetje gaan slijten bij de randen van de zool, maar het valt niet heel erg op. Ook is een grotere ster wat gaan barsten, omdat die er net wat te dik op zat. Maar dit was een van de eerste exemplaren, dus ik neem het haar niet kwalijk. Toen ik het zei stond ze al bijna gelijk met kwasten in haar handen om het bij te werken, maar dat vond ik niet echt nodig. Misschien als er veel op is beschadigd dat ik ze even laat bijwerken, maar nu hoeft het nog niet. Doordat ik ze draag beschadigen ze toch nog wel wat.


Hier boven nog wat meer informatie over de schoenen en waar je ze zelf kan bestellen. Naast alleen de schoenen verven is Melissa ook een tekentalent. Kijk ook zeker even op haar site: http://melissaahtje.123website.nl/. Hierop vind je ook meer foto's van de schoenen.

Wat vinden jullie van de galaxy shoes? En hebben jullie kleding stukken met galaxy print?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!