maandag 22 juli 2013

Fashion | By... Bridget Mendler.

Na een aardig tijdje vond ik het wel weer tijd worden voor een Fashion By... De vorige ging over Snooky en werd volgens mij niet door iedereen gewaardeerd.. Daarom heb ik vandaag maar voor iemand gekozen die weer een hele andere stijl heeft en ook een stuk draagbaarder.. Misschien zegt de naam je zo niks, maar het gezicht je wel; vandaag van een Jersey Shore diva naar een Disney prinsesje. x

Bridgit Claire Mendler  is een Amerikaans zangeres en actrice. Al vroeg was ze erg geïnteresseerd in acteren. Toen ze dertien jaar was, kreeg ze een contract voor een rol in de film General Hospital. In 2008 speelde ze de rol van Kristen Gregory in de film The Clique. In 2009 kreeg ze een rol in een van de afleveringen van de Disney Channel serie Jonas. In hetzelfde jaar kreeg ze een rol in de film Labor Pains samen met Lindsay Lohan. Ze heeft ook acht keer een gastrol gekregen in de serie Wizards of Waverly Place als Juliet Van Heusen. In 2011 speelt ze een hoofdrol in de Disney Channel-serie Good luck Charlie als Teddy Duncan. 
Bridgit heeft het themalied gezongen voor Good luck Charlie: Hang In There Baby. Ze heeft ook een lied gezongen voor Toy Story 2: When She Loved Me. Daarnaast heeft ze een lied opgenomen voor de film Tinker Bell and the Great Fairy Rescue: How to Believe. Later in 2010 heeft Bridgit een lied geschreven en geproduceerd voor de film Beverly Hills Chihuahua: This Is My Paradise. Op 10 augustus 2012 werd de officiële video van Bridgit's single Ready or not onthuld.

De style van Bridget Mendler is al wat algemener en draagbaarder zoals ik al zei. Op deze foto draagt ze een erg leuk blousje als je het mij vraagt. Ik ben alleen niet zo weg van het broekje, maar ik hou gewoon niet van leggings onder korte broeken. De ketting maakt de blouse mooi af. 

Zoals je kan zien is haar kleding redelijk makkelijk. Hier draagt ze alleen een jurkje met een riempje om er wat meer vorm in te krijgen en simpele nette hakken. Niet te veel poespas. 

Ook deze simpel is niet erg moeilijk, maar ik vind hem wel leuk! Het is maar dat de kleur van het shirt mij erg bleek maakt, anders zou ik deze outfit ook zo kunnen dragen!

Eigenlijk is hier bijna hetzelfde op te zeggen als de vorige twee; lekker simpel, maar toch leuk! In haar outfit zit altijd wat kleur, maar het is prima dagelijks draagbaar. 

Ik mag het rokje dan misschien vreselijk vinden, maar het bovenste deel van de outfit vind ik weer erg leuk! Gewoon lekker simpel en afgemaakt met leuke armbandjes. Veel meer valt er gewoon niet over te zeggen..

Dit is trouwens de cover van haar album. Waarom dacht ik telkens toen ik de foto in het klein zag dat het Britney Spears was?

Wat vinden jullie van de style van Bridget Mendler?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!