zaterdag 6 juli 2013

Cooking | Lidl Cherry Pie.

Laatst konden jullie al lezen over de bakpaketten die ik bij Lidl had gekocht in de Amerikaanse weken. Eergisteren lag bij ons de hele dag het internet er af en ook de televisie deed het niet, dus ik besloot om de taart maar eens te bakken. Ik heb er een kort filmpje over gemaakt die jullie hier onder kunnen bekijken. Voor €1,50 een taart pakket.. Zou dat wat zijn? Klik verder voor mijn ervaringen hiermee. x



Klik hier als je de video niet kunt bekijken. 

Het bakken ging al redelijk moeilijk, omdat het deeg heel breekbaar was en ook wat te weinig. Hierdoor kon je het niet makkelijk uitrollen en dan in de vorm leggen. Je moest het echt beleggen, wat totaal niet werkte. De bovenkant was hierdoor redelijk verpest.


Ik heb hem er 10 minuten korter in gehad dan op de verpakking stond, maar nog steeds waren jammer genoeg de randen zwart. Je zag wel bij de onderkant een lichte streep van de bodem, die op het randje zat van gaar zijn. Onze oven is niet helemaal goed, maar dit was een beetje raar. Hij was nog wel prima te eten trouwens. De gelei van de bessen was alleen heel 'lijmerig' geworden, een beetje te vergelijken met gesmolten kaas. Hele slierten en jelly in je mond..

Is dit een aanrader? Nou, ik zou hem niet snel op nieuw kopen.. Maar als je van een uitdaging houdt, zou ik het zeker doen. Hij is wel lekker, maar dit gedoe is me echt te veel werk.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!