donderdag 4 juli 2013

Beauty | My first Peel off mask.

Peel off maskers; iets waar ieders mening anders over is. De een vind het irritant, trekkerig en moeilijk en de ander vind het geweldig, heerlijk en makkelijk. Ik heb me er deze week ook aan opgeofferd; mijn eerst Peel Off masker. Ik heb het Healing Honey masker van Dr. Van Der Hoog gebruikt. Wil je weten wat ik er van vind? Kijk dan snel verder! x




Het masker dat ik gebruikte was het Dr. Van Der Hoog Healing Honey masker. Een kant en klaar Peel Off masker dat poriënverfijnend en reinigend werkt. Dr. Van Der Hoog maskers zijn te koop bij de meeste drogisterijen voor €2,19. Volgens mij is dit het enige Peel Off masker in deze lijn, er is nu ook een andere masker lijn die er wat kinderlijker uit zien, hier zit ook een Peel Off masker in. Dit zijn setjes van twee maskers en kosten €1,79.


Dit masker beloofd een diepgaande reiniging waarbij alle dode huidcellen en onzuiverheden worden verwijderd. Na dit masker zou je huid gelijk stralend schoon zijn met zichtbaar verfijnde poriën.
Dit masker breng je aan door een egaal laagje op gereinigd gezicht aan te brengen, dit kan met je vingers of een kwast. Dit laat je zo'n 10 tot 20 minuten intrekken. Op het pakje staat dat je het er dan af kan wassen. Maar een echt Peel Off masker hoor je te trekken toch?


Na de ongeveer 20 minuten voelde ik het masker al wat los gaan bij mijn hals. Ik begon te pulken en kon hem er redelijk makkelijk af trekken. Alleen op mijn wangen bleef hij wat zitten omdat dat nog niet goed was ingedroogd. Dit heb ik zo ver mogelijk af proberen te trekken, maar het laatste gewassen. Het er af trekken van het masker ging redelijk makkelijk. Bij de randen kon je makkelijk beginnetjes maken, maar eigenlijk trok ik vanaf het begin in mijn hals al bijna het hele masker er af. Wel oppassen dat er niet per ongeluk haren uit je haargrens schieten, want dit is redelijk pijnlijk als je het masker er af trekt, want deze worden gewoon mee getrokken.

En dan nu mijn mening over het masker. Het was een super klevende substantie; echt honing. Hierdoor smeert het ook redelijk moeilijk uit. Ook de geur van honing is ook sterk aanwezig, mijn ogen begonnen er  zelfs van te prikken, ook al had ik het nog niet eens in de buurt van mijn ogen gesmeerd.
Onder het intrekken kreeg ik geen trekkerig gevoel, alleen wat jeuk waar hij makkelijk los ging (neusvleugels). Na het verwijderen voelde het lekker schoon aan, alsof al het vieze er af is gehaald. Heerlijk!

Ik ben fan! Wat vinden jullie van Peel Off maskers?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!