dinsdag 16 juli 2013

Beauty | Glitter Glow masker.

Laatst konden jullie al lezen dat ik mijn eerste peel off masker had gebruikt en daar gelijk fan van was. Laatst heeft Dr. Van der Hoog vier nieuwe maskers uitgebracht, waarvan ook één peel off masker.. En dan zitten er ook nog glitters in! Deze moest ik natuurlijk uitproberen! Ik ben gelijk naar de Kruidvat gegaan en heb dit masker gekocht. Klik verder voor de review. x



Volgens mij begin deze maand heeft Dr. Van der Hoog vier nieuwe maskers op de markt gebracht: het Big Fun Bubblegum masker, het Crazy Cupcake masker, het Tipsy Tequila Sunrise masker en het masker dat ik vandaag ga revieuwen: het Glitter Glow masker. In de Kruidvat waar ik was lagen volgens mij alleen de laatste twee.


Het 'nieuwe' aan deze maskers is dat ze, volgens mij, vooral gericht zijn op jongere meiden. De pakjes zijn wat speelser en er zitten twee maskers in; een voor jou en een voor je vriendin. Ook zijn de maskers wat goedkoper; in plaats van de gebruikelijke €2,20 kosten deze maskers maar €1,79.


Zoals ik al zei zien de maskers er wat jeugdiger en speelser uit. Veel krullende letters en leuke kleurtjes. In het midden zit een kartel stukje wat je kan scheuren zodat je de maskers los hebt. Alleen bij het beginnetje scheurde ik al bijna beide maskers open. Ik heb maar gewoon de schaar erbij gepakt. 


Je moet het masker ongeveer een kwartiertje tot 20 minuten laten zitten. Ik heb hem wat langer gedaan, omdat hij nog niet overal was opgedroogd. Onder het aanbrengen sloeg de sterke geur alweer gelijk op mijn ogen; het masker ruikt sterk naar mannendeo. Huh, wat? Ja mannendeodorant, ik kan er niks beters van maken. 
Het masker is blauw met glitters. Hij is redelijk kleverig en als je hem aanbrengt is hij bijna transparant. Als hij opdroogt word hij lichtblauw. 

Bij het intrekken begon hij al snel te trekken. Een beetje een gevoel alsof je een kleimasker op had, na 5 minuten kan je geen normaal gesprek meer voeren zonder dat het masker los laat bij je mondhoeken. Een masker voor een vriendinnen avondje? Nee, daar vind ik hem niet heel geschikt voor. 
Hij was er wel in één keer redelijk vloeiend af te halen. Alleen in mijn wenkbrauwen en bij mijn hals waar het masker was 'afgelopen' bleven wat stukjes zitten. 
Maar of hij nou echt veel had gedaan.. Mijn huid voelt wat zachter, maar verder niet extra schoon ook al voelt het wel alsof er een stuk huid mee is getrokken. Hij is dus redelijk ruw. 


Het masker is dus best ruw. Heb je een gevoelige huid, net als ik dan raad ik hem af. Als je een snel masker wilt, waarmee je terwijl je hem op hebt prima door kunt werken en je huid flink wat kan hebben, raad ik hem aan. 

Kenden jullie deze nieuwe collectie en dit masker al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!