maandag 24 juni 2013

Win | Uitslagen Verjaar9Daagse.

Ja ja, we zijn weer wat later.. Ik heb het nogal druk gehad afgelopen week, maar gelukkig is het nog maar één weekje tot de zomervakantie! Dan ga ik echt weer fanatiek bloggen! Pinky promise. Maar nu eerst de verjaar9daagse uitslag.. Dit hield ik tussen de dagen van mijn blog-verjaardag en eigen verjaardag. Er waren drie win-acties waar je aan mee kon doen en daar maak ik vandaag de winnaars van bekend.. Dus heb jij mee gedaan, kijk dan snel verder om te zien of jij hebt gewonnen! x


Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.


Het verzorgende douche pakket gaat naar... 

De nagelverzorgings-cadeaupot gaat naar...

Het nail art pakketje gaat naar...

Gefeliciteerd met jullie prijzen! Jullie hebben tot 8 juli 2013 om jullie te melden en anders moet ik een andere winnaar kiezen. Stuur een mailtje naar xminimuis@hotmail.com met jullie adresgegevens, zodat ik het pakketje op kan sturen. 

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!