zaterdag 15 juni 2013

Tag | I love summer tag.

Ik had deze tag al vaker voorbij zien komen in Amerikaanse beauty filmpjes, maar nu is hij er dan ook in het Nederlands; de I love summer tag. En ik hou zeker van de zomer! Als het nou ook nog eens echt zomer zou worden, zou ik dat erg kunnen waarderen. Deze tag gaat weer over beauty, fashion en lifestyle en is hierdoor lekker gevarieerd. Neem de tag gerust over en laat het dan ook even weten bij de reacties! Klik verder voor mijn antwoorden. x


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik heb niet echt een favoriete, maar deze zomer zullen vooral de neon of pastel kleurtjes op mijn nagels verschijnen. Beide lekker fris en helemaal in! De donkere kleurtjes gaan weer naar achteren voor komende winter.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ook iets fris. Geen donkere kleuren, maar gewoon lekker fris en zomers. En ook lekker voedend voor je lippen als het kan, want ik heb altijd bijna het hele jaar door allemaal velletjes aan mijn lippen..

Laat je favoriete zomerjurkje zien.
Ik heb nog geen favoriete jurkje. Ik heb sowieso niet zo veel jurkjes.. Ik ben meer van de shorts, mijn favoriete is op dit moment mijn shortie met 'gaten' en studs van de C&A (klik!).


Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Natuurlijk mijn zonnebril, maar ook heb ik in de zomer altijd wel een haarelastiekje bij me. Zo kan ik altijd mijn haar omhoog en vast doen als het heet is en mijn nek even lekker kan luchten.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?
Ik vind de tribal en neon print erg leuk, maar ook de pastel tinten mogen er wezen.. Hahaa, van alles wat! Ik heb laatst mijn eerste neon kledingstuk gekocht; een neon oranje kanten cropped top van H&M. Deze komt vast nog wel eens voorbij.

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Ik ben sowieso niet zo van de kaarsen, ik heb liever mijn geurbrandertje aan. Voor in de zomer vind ik frisse geurtjes erg lekker, vooral Grapefruit is een van mijn favorieten.

Wat is je favoriete body spray en parfum?
Ik ga deze zomer denk ik vaak mijn Beyoncé Pulse en Playboy Play It Sexy dragen. Deze ruiken bijna hetzelfde, Pulse is alleen net wat frisser. De zware luchtjes gaan weer naar achter en alle frisse fruitige en bloemige komen weer wat naar voren.


Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Omdat ik dicht bij de Waddenzee woon, kan het altijd nog flink waaien bij ons. Zo heeft ook al het hele land een 'zomerse dag', waarbij het 25 graden in de schaduw was, op het waddengebied na. Als de wind nou even niet meer van zee komt, kan het een stuk warmer worden bij ons.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Ik denk toch de vakantie. Je hebt gewoon zo veel tijd om bij te komen van je schooljaar en dat heb ik ook echt even nodig. Vaak gaan we ook een dagje naar Ameland, om lekker uit te waaien, wat ik dit jaar zeker ook weer ga doen. 
Ook kan ik echt super blij worden van de jonge dieren, maar die komen meestal al in de lente. Alles in bloei vind ik ook erg mooi, een beetje jammer van mijn hooikoorts..


Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Ik denk vooral werken. Ik ga meestal niet meer mee op vakantie en als we gaan is het buiten de zomervakantie omdat mijn vader daarin erg moeilijk vrij kan krijgen door zijn werk. Natuurlijk komen er ook wel dagjes waarmee ik leuke dingen ga doen met mijn vrienden of andere familie.

Hebben jullie deze tag al gedaan of gaan jullie hem nog doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!