maandag 17 juni 2013

Shoplog | Nieuw bed + low budget beddengoed shopping.

Zoals jullie gisteren al konden lezen, mocht ik gisteren mijn bed uitzoeken. Mijn ouders waren vrijdag al op beddenjacht geweest en er waren vier bedden waar ik uit mocht kiezen. Twee vielen al gelijk af en na de 'matras-test' viel ook al snel de andere af. De keuze was dus redelijk snel gemaakt. Omdat ik nu een eenpersoons bed heb en straks dus een tweepersoons moest er ook nieuw beddengoed kopen, omdat het bed zelf al flink wat koste werd het low-budget, wat leuke dingen heeft opgeleverd! Klik verder om te zien waar ik het over heb. x




Eerst maar het bed; de Houston van Leen Bakker. Het was deze of een boxspring, maar dat vond ik super slecht liggen, omdat alleen mijn heup er in weg zakte en deze lag ongeveer net als mijn bed van nu. Hij is donkerbruin, wat ik een mooie kleur vind en de achterkant loopt vanaf de poten wat scheef naar boven. Het bed is 140x200, dat is een kleine tweepersoons, maar geen twijfelaar (die is 120x200).


De Leen Bakker zit in het zelfde winkelcentrum als de Action, waar we even heen gingen voor beddengoed. Ik weet hier niet de precieze prijzen van, omdat mijn moeder dit betaalde. We hebben hier een dekbed gekocht, een hoeslaken (ik had er ook al een voor mijn verjaardag) en een molton (matrasbeschermer). Ook kocht ik nog twee dekbedovertrekken. Volgens mij was alles rond de 10 euro. 


Ik wou graag rustige overtrekken. Er was niet veel keus (wel voor eenpersoons), maar ik heb toch twee leuke kunnen vinden. Niet voor de echte tweepersoons bedden, maar voor die extra lange. Deze overtrekken vond ik leuker. Ik heb een met roze en oranje strepen en een witte met bloemen. Ik ben nog van plan om er kleine sier kussens bij de kopen. Deze zag ik al bij de Action liggen voor rond de €1,50. Je had dan alleen het kussen zelf en nog geen hoes, maar die kan je daar volgens mij ook lekker goedkoop krijgen.

Alles ligt al klaar in mijn kamer om op te maken, ook al komt het bed pas over anderhalve week.. Dan zullen jullie nog wel een foto te zien krijgen van het eindresultaat. Wat voor bed hebben jullie?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog steeds een eenpersoonsbed, maar eenmaal mijn zus verhuisd mag ik mijn kamer veranderen, dan zal ik een tweepersoonsbed krijgen. Jouw bed vind ik trouwens nog een goed model :) xC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk bed is dit! Er zijn wel vaker van dit soort bedden in een net iets andere kleur of met een lattenbodem die niet deugd. Maar bij Leen Bakker (daar had je em toch vandaan?) Weet je in elk geval dat de prijs/kwaliteit vetrhouding wel goed zit. En zo niet dan heb je in elk geval een redelijke garantieperiode. Ik heb zelf wel een boxspring, waar ik nog twee matrassen EN een toplaag over heen gegooid heb. Nu lig ik heerlijk. Is dat beddengoed wta je gekocht hebt, een tweepersoons bedlaken? Ik geef namelijk de voorkeur aan twee eenpersoons dekens. Ik ben nogal een trekker in mijn slaap ;P Hoor het graag?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!