vrijdag 21 juni 2013

Review | Kruidvat scrub & Nivea bodylotion.

Ik had al deze producten alweer een tijdje liggen en gebruik ze ook al een tijdje, maar heb over beide eigenlijk nooit een review geschreven. Vandaag een review van twee producten die al een tijdje in de winkel liggen, maar denk ik vooral lekker zijn voor in de zomer. Zoals al een tijdje op tv was, heeft Nivea een nieuwe bodylotion voor onder de douche, lees verder om mijn mening over dit en de andere scrub te lezen. x




Ik begin met de scrub. Hij is van Kruidvat eigen merk uit de Body&Fruit collectie. Ik was al fan van deze bodybutters en nu was ik ook op zoek naar een low-budget milde scrub. De scrub is met blueberry & Lychee en de srub is hierdoor licht roze met zwarte 'pitjes'. Dit geeft wat een raar effect op je huid, alsof je er alleen maar viezer van word.. Ook vind je in de douchebak later nog allemaal zwarte stipjes.. Hij scrubt redelijk mild, maar maakt je huid lekker zacht. Hij is volgens mij rond de €2,50 en is te koop bij Kruidvat.


En dan nu de Bodymilk voor onder de douche van Nivea. Ik heb de versie voor de droge huid. Er is ook nog voor de gewone huid volgens mij. Je gebruikt hem na de het wassen en spoelt hem daarna weer af. Er blijft een soort vettig laagje achter op je huid, waardoor ik me niet helemaal schoon voelt. Ik vind dit niet erg prettig, maar je voelt dat je huid goed word gevoed. Hij is bij verschillende drogisterijen te koop voor volgens mij rond de €6.

Kenden jullie deze twee producten al?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de Nivea en vind het echt heerlijk. Ik moet me wel insmeren omdat ik anders erge jeuk krijg (droge huid). Snap wat je bedoelt met het vettige laagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van Nivea lijkt me heeel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!