zondag 16 juni 2013

Personal | My diary; week 23/24.

De vorige My diary was wat uitgesteld door tijd te kort, maar zondag blijft de diary dag. Vandaag dus foto's van een halve week minder en sowieso niet zo veel eigenlijk.. Maar daardoor hoeft het nog niet minder leuk te zijn toch? Vandaag weer gewoon een My diary van de foto's van mijn afgelopen twee weken. x



 
Vorige week was het dorpsfeest bij ons in het dorp, er was braderie en daar stond ook een oliebollen kraam, wat oplevert; oliebollen in juni. Omdat het kan. 
En natuurlijk ging school ook gewoon verder. WC foto, hahaa!

 
We moesten iets schetsen, Melissa pakte haar potlood en zei 'zo die gaat hier!' en zette hem achter haar oor. Toen ik het liedje van Bob de Bouwer ging zingen, leverde dat deze geweldige foto op.
En ik ging gisteren cupcakes bakken met mijn vriendjelief voor vaderdag. Chocolade-sinaasappel cupcakes. Ze zijn erg lekker geworden! 

  
Ook mocht ik gisteren mijn nieuwe bed uitzoeken die ik voor mijn verjaardag kreeg. Het is de Houston geworden van Leen Bakker. Hij word over anderhalve week bezorgd. 
En vandaag is het natuurlijk Vaderdag! Ik had een dienblad vol gegooid met mint-chocolade toffee's en hier zijn cadeautjes tussen gezet; een leuke mok, een theezakjeshouder voor aan je beker, thee en natuurlijk een cupcake! 

Hoe was jullie week en jullie Vaderdag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!