woensdag 5 juni 2013

Personal | My (birthday) diary; week 21/22.

Pfoeee, stilte.. Wat een drukke week met veel vrijwilligerswerk en natuurlijk mijn eigen verjaardag! De hele week druk bezig en afgelopen weekend eindelijk vrij; en toen besloot de griep ook langs te komen op mijn verjaardag. Bah. Vandaag weer een My diary, die eigenlijk drie dagen te laat is, maar hij is hierdoor ook iets uitgebreider en bevat ook zijn nodige updates over mij. En natuurlijk was mijn verjaardag ook in deze twee weken.. x


Twee weken geleden begon het echte aftellen voor mijn verjaardag. Ik was al de hele maand super enthousiast, maar toen het er bijna was viel dat wel weg. 
Ik had even een dip-dag en voelde dat mijn bloeddruk weer erg laag was, ik was vroeg uit en nam een broodje ei met extra zout en boulion. 

Normaal ben ik nooit zo vroeg thuis, dus nu waren allemaal leuke programma's nog op tv, zo was Tom&Jerry op tv, dit had ik echt super lang niet gezien. 
Wij hebben vaak les waar leraren wat voordoen op de beamer, de les was afgelopen en een klasgenootje ging figuurtjes maken met zijn handen voor de beamer. Hier mochten we ook even genieten van zijn duckface. 

Inmiddels was het nog drie dagen tot mijn verjaardag. Dit is trouwens de Countdown app, deze is vernieuwd en je kan nu ook per minuut aftellen. 
Ik spreek altijd op het station af met een klasgenoot en loop dan samen naar school. Mijn bus was veel te vroeg en ik haalde een lekker ontbijtje bij de AH to go. Verse sinaasappelsap en een croissant. Op school aangekomen kregen we een toets terug, waar ik een acht op had. Goed begin van de dag!

Ik deed oorbellen in voor de spiegel en terwijl ik mijn achterkantje er af haalde viel zo de oorbel in het putje van de wasbak. Ik had nog geprobeerd om de onderste buis er af te halen, maar dat lukte niet. Doei doei een van mijn favo oorbellen.. 
En daar was die dan.. 1 juni; mijn verjaardag! 

Normaal krijg ik altijd een nieuwe outfit voor mijn verjaardag, maar daar was dit jaar geen tijd voor geweest. Ik besloot dit weer eens aan te trekken; een variatie op mijn verjaardagsoutfit van wat jaar geleden. 
En 's avonds lekker hangen met de hond tussen mijn benen. 

Een snelle blik op mijn cadeautjes. Ik had een leuk mandje vol leuke dingen van mijn vriend gekregen en een boek van mijn zus. Ook nog een hoeslaken voor mijn nieuwe bed, die nog onderweg is. Zodra deze er is, zal ik verder in gaan op mijn cadeautjes. 
En natuurlijk ook geld. Ik weet dat er een nieuwe vijf euro is, maar blijkbaar is er ook wat veranderd aan de andere biljetten (de handtekening). Ik zette dit op Instagram en kreeg al snel te horen dat dit 'allang zo is'..

Hoe zagen jullie afgelopen weken er uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!