dinsdag 11 juni 2013

Personal | Looking for some time and inspiration.

Ja kom maar op met jullie 'tis stil aan de overkaaaant', het was afgelopen week inderdaad redelijk stil op xminimuis. School? Mwha.. Ziek? Mwha.. Motivatie? Mwha.. Tijd? Mwha.. Er zit me weer flink wat tegen..Vandaag maar weer even een kleine update want volgens mij is dat flink nodig.. x



School:
Volgens mij de grootste boosdoener.. Zoals ik al vaker heb gezegd, zit ik op school de hele dag achter mijn laptop en hierdoor pak ik thuis minder snel mijn laptop en hierdoor vergeet ik vaak te bloggen. Ook is er wat veranderd in mijn schooljaar; zo zou ik eigenlijk na de zomervakantie gelijk een half jaar op stage moeten en dan ook al tweedejaars zijn. Dan zou ik dus het eerste jaar in een half jaar hebben afgerond. Maar dat was wel erg snel. Ik ga nu net als de hele klas, op één na, nog een half jaar het eerst jaar afmaken en dan in februari op stage als tweedejaars. Even wat onduidelijkheid dus afgelopen weken, wat nu weer goed is afgerond.


Ziek: 
Afgelopen week was ik niet helemaal fit. Ik had een griepje te pakken dat begon met erge keelpijn en steeds meer snot, hoesten en vermoeidheid werd. Inmiddels heb ik gelukkig alleen nog een vreselijke snotneus. Maar hierdoor was ik er dus niet helemaal bij, waardoor ik nog minder snel mijn laptop pakte.

Werk: 
Sinds een tijdje ben ik ook weer wekelijks aan het werk. Elke vrijdag avond werk ik in de vulploeg en over een paar weken komt daar ook elke donderdag de kassa bij. Ik slaap dan vaak bij mijn opa en oma, omdat die in de stad wonen waar ik werk en op school zit en nog een half uur reizen is vanaf mijn huis. Ik pak hier ook minder snel mijn laptop omdat dat niet echt gezellig is.


Love is in the air:
Misschien is dit weel het slechtste excuus: mijn vriendjelief. Elke week is hij van maandag tot en met vrijdag op stage. Als hij thuis komt moet hij gelijk hier aan het werk en zelf ben ik dan ook aan het werk. Meestal kom ik zaterdag's pas thuis, dus dan proberen we af te spreken en zondag ook sowieso. Maar dan heb ik dus ook geen tijd om te bloggen, omdat ik dat niet doe op de korte momenten dat ik hem kan zien. Gelukkig nog maar een paar weken.. Misschien lukt het me nog om wat blogposts samen te maken, maar ik beloof niks..

Hoe gaat het nou eigenlijk met jullie? 

1 opmerking:

  1. Wat leuk te horen dat je een vriendjelief hebt! Gelijk heb je dat je dan niet de laptop pakt! Veel gelul <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!