vrijdag 14 juni 2013

Nails | Turkooise steen.

Afgelopen week zag ik een erg leuke tutorial op Youtube waar een nail art werd gemaakt, geïnspireerd op de steen Turkoois. Ik vond hem gelijk super mooi en heb hem zelf ook geprobeerd. Helemaal geslaagd is het niet, maar ik vind mijn poging er ook nog best wezen. Een lekkere voorbereiding op de zomer. Klik verder voor mijn creatie en de echte tutorial. x




Eerst maar even de tutorial, die jullie hierboven kunnen zien. Hij is van MissJenFABULOUS, zij plaatst beauty video's en af en toe ook een nail art. Misschien zie je al wat bij mij mis ging.. De zwarte 'vlekken'..


De zwarte vlekken waren volgens mij datgene waar ik het het mooist door vond worden. De bedoeling was dus dat je nagellak druppelde in water, daar parfum op spoot en dan zouden er 'gaten' in komen. Dit werkte dus niet bij mij.. Ik had ook gehoord dat haarserum werkte, ook niet! Haarlak dan? Ook al niet! Ik heb echt alles geprobeerd, het lukte gewoon niet!


Ik had toch wat te veel gouden 'vlekken' aangebracht, dus besloot het maar zo te houden. Op de foto zie je het niet goed, maar als de zon er op schijnt, lijkt het wel wat holografisch. Volgens mij is dit trouwens ook erg leuk om op een andere kleur basis lak te doen! De nagellakken die ik nu heb gebruikt zijn trouwens van Miss Sporty.

Hebben jullie wel eens de 'gaten in je water marble' techniek geprobeerd? En zo ja, lukte het bij jou wel?

1 opmerking:

  1. Erg leuk gedaan! Wat jammer van het zwarte, wat zul je gebaalt hebben. Weet niet of je een sprayflacon hebt? Zelf niet geprobeerd, maar heb gezien dat je met nagellak remover kunt sprayen. Geloof dat LinvanT hier wel een tutorial van heeft! PS: vind je nagels zo ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!