woensdag 19 juni 2013

Fashion | Summer is coming..

Gisteren was het al wat warmer, maar vandaag word het zelfs 'gevaarlijk warm' op sommige plekken in het land. Het is toch even overschakelen. Dit zijn we niet meer gewend! We kunnen weer onze zomeroutfits uit de kast pakken.. Waar ga jij voor; een jurkje, rokje of een shortje? En wat voor trend volg je; de neon, pastel of printjes trend? Ik heb drie leuke outfits op een rijtje gezet met van alles wat. Klik verder om ze te bekijken. x


De outfits zijn gemaakt met de paskamer app van H&M.com.
Ik ben zelf het meest van de shorts. Ook vind ik blousjes leuk en lekker fris. Ik heb hier witte kleuren gebruikt wat lekker fris en zomers oogt. Ik was nog op zoek naar een legging/broek met zulke strepen, maar een korte is ook leuk.

Rokjes vind ik ook leuk, maar die heb ik wat minder. Ik heb hier een los rokje over een strapless shirtje heen gedaan waardoor het een jurkje lijkt. De schoenen zijn lekker opvallend, samen met de ketting en armbanden. Een lekker vestje voor als het wat frisser word. Een leuke outfit voor een feestje.

Jurkjes heb ik veel minder, omdat ik ze wat moeilijker vind. Het riempje hierop zou ik net wat hoger dragen, maar dit is een kruising tussen de neon en pastel trend. Ik laat de neon verder alleen terug komen in de schoenen. Een leuke outfit voor een zomerse strandwandeling.

Welke outfit vinden jullie het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!